141. Jakość

W 2013 roku mam kilka postanowień. O jednym z nich mogliście przeczytać w poprzednim poście. Dziś chcę wam opowiedzieć o kolejnym. Chciałabym, aby mój blog rozwijał się coraz bardziej. Już w poprzednim roku rozpoczęłam współpracę z Sylwią Łysoń i efekty mogliście zobaczyć na zdjęciach, które podobały się wam o wiele bardziej niż moje poprzednie. Bardzo się z tego powodu cieszę. Chcę nadal podwyższać standardy, więc oprócz zdjęć Sylwii Łysoń na blogu będą się pojawiały stylizacje i zdjęcia Fotografików z Foto Opuss!




Na razie to tylko zdjęcia próbne, ale bardzo chciałam się z wami tym podzielić. Co sądzicie? Ja jak na razie jestem zauroczona. Co prawda do mojego "modelowania" można się przyczepić pod każdym względem, jednak z czasem na pewno pójdzie mi lepiej. 
Postaram się również zróżnicować zdjęcia - będę dodawać zarówno takie w plenerze jak i w pomieszczeniach.

A to ostatnie to moje ulubione zdjęcie z tej sesji.

Foto Opuss
Magda i Piotr