33. Współpraca z SilvArt :)

Moja długa nieobecnośc była spowodowana przystosowywaniem się do nowej sytuacji (czyt. powrót do szkoły). Na szczęście już jestem obecna i wracam do was z kilkoma nowościami.
Dziś tematem będzie współpraca z SilvArt - Sklepem z Biżuterią Artystyczną. 
SilvArt: Unikalne wzornictwo i oryginalny styl!
Oferta firmy SilvArt obejmuje szeroki wybór biżuterii w pojedynczych egzemplarzach lub łączonych w komplety: kolczyki, bransoletki, wisiorki, kolie, korale, w różnorodnych wzorach i kolorach, tworzone z materiałów naturalnych i syntetycznych. 
W gamie materiałów znajdziecie Państwo kamienie szlachetne i półszlachetne, drewno, szkło, kryształy, ceramikę, itp., wykończone srebrem.
SilvArt to coś więcej niż tylko biżuteria, to źródło inspiracji.

 (zdjęcie pochodzi z www.silvart.pl)
Kiedy sklep nie był jeszcze aktywny przejrzałam ofertę znajdującą się na allegro i byłam zachwycona. Uwielbiam biżuterię, szczególnie modułową, więc to było coś dla mnie. Chwilę później, podczas korespondencji dowiedziałam się wszystkiego i tak oto wczoraj przyszła do mnie paczuszka zawierająca takie oto cuda:




Teraz sama będę mogła skompletować sobie wymarzoną bransoletkę. Kombinacji jest mnóstwo, dlatego już niedługo w stylizacji pojawią się wyżej przedstawione bransoletki.
Jak wam się podobają? Czy kupiłybyście sobie taką? 
Zapraszam was na: http://sklep.silvart.pl/ , gdzie będziecie mogły obejrzeć wszystkie cudeńka!

Komentarze

  1. jestem zauroczona bransoletkami typu pandorki, sama próbuję wciąż dla siebie taką skompletować ;d


    sama jestem nią zafascynowana, więc nie oddam ;d
    ale kosztuje 6zł u manila.pl ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlij mi taką bransoletkę haha


    hm no ten chemia nie jest fajna ; c już mam 3 dop ! ; c

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nawiązałaś współpracę z tą firmą? Bo od dłuższego czasu zastanawiam się nad jakąś współpracą tylko, że nie wiem jak to zrobić. Gdzie znaleźć firmę i wgl. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow bardzo fajne :) Gratuluje współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzieciaki uwielbiam i to z wzajemnością ;)
    Bransoletki mega! I super, że można samemu komponować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie przez to lubię ten sklep, bo mają oryginalne i ciekawe rzeczy, a na dodatek mega tanio ;d

    mnie denerwuje, że wiele sklepów wrzuca każdy koralik osobno i ciężko zobaczyć jak będą się prezentować obok siebie ;\

    OdpowiedzUsuń
  7. przez bluetootha haha
    zająbiste to jest ej !

    no właśnie ... a jeszcze jak byś miała taką nauczycielkę jak ja... ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne bransoletki;)
    a sweterek kupiłam w sh w Opolu za 3 zł, ale niezbyt jestem do niego przekonana ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. do mnie jakoś nie przemawia taka biżuteria, chociaż nie mówię, że jest brzydka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne! Świetny pomysł z kompletowaniem sobie bransoletek samemu, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobaja mi sie bardzo, ale chyba bym ich nie nosila ;d ! ja nienawidze takiej pogody -_-

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te bransoletki! :)
    Super, że będziesz mogła sama skompletować sobie bransoletkę :)

    P.S. Nie martw się, pewnie niedługo zaczną coś organizować :)

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne są ! :)
    Zazdroszczę,też bym chciała skompletować sobie sama :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful bracelets, have a similar one and love it. Nice blog ! Come to mine and follow if you like it, I will return the favor =)

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  15. póki co jest nieźle, zobaczymy co będzie dalej..

    jak zwykle zazdroszczę współpracy xD

    OdpowiedzUsuń
  16. no to włączaj tego bluetootha ;d
    będzie jakieś dwa lata się przesyłać kiedyś może dojdzie ;d

    zasrane i posrane KOSY ! ; O

    OdpowiedzUsuń
  17. o urocze :)czarna jest śliczna :)
    miałam kupować jako pamiątkę z nad morza i nie kupiłam..teraz żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście świetne, zajrzę na stronę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje :) gratuluje współpracy! cudowna ta pierwsza bransoletka, zresztą jak wszystkie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze że się już zorganizowałaś w szkole życzę powodzenia i gratuluję współpracy z firmą, bransoletka bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. chcę taką! :D bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudeńka, śliczne <333
    Jestem początkującym fotografem, jeśli w ogóle mogę się tak nazywać. Bardzo proszę o ocenę moich zdjęć pod najnowszym postem, blog jest w całości poświęcony fotografii, zapraszam do oddania się w całości mojemu światu, mam się dalej rozwijać? Dziękuję z góry i zapraszam do polubienia mnie na facebooku : http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłabym;]
    zapraszam Cię do mnie na konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne bransoletki! :))

    Zapraszam Cię serdecznie (i wszystkich, którzy mają ochotę ;) do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję współpracy :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne! Zawsze mi się takie bransoletki podobały, ale nigdy nie kupilam, bo zazwyczaj brak finansów.
    Dziękuję bardzo za komentarz i zapraszam ponownie, gdyż pojawiła się nowa notka.
    xoxo
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jest pierwsza bransoleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. dostałam bardzo podobną bransoletkę od mojej przyjaciółki ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.