282. Szampon idealny?

Na blogu recenzowałam już kilka szamponów. Pewnie pamiętacie, że jedne wypadły lepiej, inne gorzej, jeszcze inne prawie idealnie. Niestety prawie robi wielką różnicę. Mam już swoją ulubiona odżywkę, której nie zamienię na żadną inną (czasami tylko dla odmiany stosuję coś innego, żeby moje włosy nie przyzwyczaiły się do jednego produktu), ale cały czas szukałam odpowiedniego szamponu. Czy znalazłam? Zapraszam do lektury.

Na ostatnim spotkaniu bloggerek w Zielonej Górze otrzymałam taką paczuszkę jak powyżej na zdjęciu. Firma Pilomax przekazała mi szampon głęboko oczyszczający i maskę regenerującą. Dziś chciałabym napisać kilka słów o szamponie. Jak pewnie już zdążyliście zauważyć jest do włosów ciemnych, czyli coś idealnego dla mnie. Jest to szampon głęboko oczyszczający, do włosów zniszczonych. Na opakowaniu możemy również przeczytać, że myje włosy i skórę głowy z nierozpuszczonych w wodzie silikonów. Niestety zdarza mi się stosować różne olejki, jedwabie itp.,które zawierają silikony, dlatego uważam, że taki szampon sprawdza się u mnie idealnie. Dodatkowo nie zawiera parabenów i sls - to na pewno istotna informacja dla tych, którzy dokładnie chcą wiedzieć czym faszerują swoją skórę. Jestem zadowolona z efektów, ponieważ bardzo dobrze myje skórę głowy, dokładnie tak, jak jest napisane na opakowaniu. Jest delikatny. Jego konsystencja jest bardziej żelowa, kolor przezroczysty. Zapach odrobinę drażniący - mi nie przypadł do gustu. Niestety włosy po nim bardzo się puszą, są niesforne i trudno je w jakiś sposób spiąć. Myślę, że to wada tego produktu. Jeśli chodzi o opakowanie jest dość solidne, na pewno nie pęknie, kiedy spadnie na płytki w łazience. Niestety jest też dość twarde i ciężko wydobyć szampon, kiedy już niewiele go zostało. Można go kupić na przykład tutaj. Koszt to ok. 22 zł, za 200 ml.

+
+ zmywa silikony
+ dość dobrze się pieni
+ nie zawiera parabenów
 + dobrze myje skórę głowy
+ włosy nie przetłuszczają się tak szybko
+ wydajny
-
- drażniący zapach
- twarda butelka
- po umyciu puszące się włosy
- cena nie jest zbyt niska

Jak widać bilans plusów i minusów nie jest do końca wyrównany. Polecam Wam sprawdzić, gdyż to tylko moja subiektywna opinia i każda z Was może mieć inne odczucia. Być może Wasze włosy inaczej zareagują na ten kosmetyk. 

Dziękuję firmie PILOMAX za możliwość testowania tego produktu.



___________________________________
Jeszcze promocja ROMWE :)
 
Happy Easter day
http://www.romwe.com/fi--Happy-Easter-c-500.html
Up to 75%off. Hurry up!
More than 1000 styles. There is always a suitable one for you!
Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.
Shipping within 24 hours.
By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.
http://www.romwe.com/oh--romwe-hollowout-lace-crochet-white-blouse-p-66056.html
Beginning at 1:00am GMT April 17th,
Lasts only 24 hours, limited pieces available.