584. SPOSÓB NA PIĘKNE BRWI

Jakiś czas temu przyszła do mnie ogromna paczka produktów do brwi marki Delia Cosmetics. Od razu chętnie zabrałam się za testowanie. Wcześniej polegałam jedynie na kosmetyczce, a dziś staram się sama dbać o moje brwi. Cały czas próbuję i kombinuję z odcieniami, by wybrać najlepszy! Dzisiaj chciałabym opisać dla Was kilka produktów, które zrobiły na mnie największe wrażenie. Mam nadzieję, że jesteście gotowi na moje recenzje! A więc do dzieła, poznajcie sposób na piękne brwi od marki Delia!




Henna do brwi i rzęs
Nigdy nie próbowałam samodzielnie nałożyć henny na brwi i rzęsy. Jakoś tak nie było do tego okazji, poza tym zawsze wygodniej oddać się w ręce osoby, która zna się na tym lepiej. Tym razem jednak spróbowałam zaszaleć i testowałam właśnie ten produkt. Okazuje się, że jeśli dobrze dobierzemy kolor to każda z nas będzie potrafiła zrobić ze swoimi brwiami prawdziwe cuda. Tutaj chodzi przede wszystkim o naturalny wygląd, dlatego też żelowa propozycja będzie fantastycznym pomysłem. Koniecznie wypróbujcie, a nie pożałujecie!


Serum na wzrost rzęs i brwi
Oprócz tego, że kobiety teraz chcą mieć pięknie wymalowane brwi i rzęsy to chcą również, aby były długie i zadbane.  Do tego przyda się serum na wzrost rzęs i brwi. Podobno pierwsze efekty widać już po 15 dniach. Ja stosuję je już trochę dłużej jedynie na rzęsy i przyznaję, że coś już tam widać! Na pewno są wzmocnione, widocznie grubsze, ale niekoniecznie gęstsze. Na to prawdopodobnie będzie trzeba jeszcze trochę poczekać, ale chętnie będę używała je dalej, jesli tylko będzie dawało nadal takie efekty. Są naprawdę błyszczące i mam nadzieję, że niedługo będę mogła zapomnieć o tuszu!

Pęseta do brwi 
W tle zobaczycie także pęsetę do brwi, która jest maleńka, ale świetnie mieści się w palcach. Posługuję się nią z łatwością, ponieważ świetnie łapie pojedyncze włoski!


Zestaw do stylizacji brwi
Czegoś takiego szukałam już od dłuższego czasu, ale tak naprawdę nie wiedziałam gdzie się udać. Podoba mi się forma całego zestawu. Wosk, później cień pudrowy. Do tego lusterko i pędzelek. Wszystko zamknięte w eleganckim opakowaniu. W sam raz, żeby wrzucić do kosmetyczki i zabrać w podróż, żeby nasze brwi zawsze wyglądały fantastycznie! To jest mój ulubiony produkt z całej serii do brwi i na pewno kupię jeszcze niejedno opakowanie. A ponowny zakup to chyba najlepsza recenzja jakiegokolwiek produktu.


Kremowa maskara do brwi
Maskara kojarzy się z rzęsami, bo to właśnie do tego zazwyczaj służy. Tym razem pojawiła się całkiem ciekawa nowość. Maskara do brwi jest niezwykłym pomysłem. Nie dość, że posiada kremową konsystencję, kilka kolorów to jeszcze w zestawie jest załączona szczoteczka, dzięki czemu można pięknie rozczesać brwi. Brawo za pomysł. Idealnie sprawdzi się w podróży, ponieważ poprawimy makijaż szybko i bez żadnych problemów.


Żelowy korektor do brwi
Nigdy nie używałam czegoś takiego jak korektor do brwi. W końcu miałam okazję. Zacznę od jego nietypowej cechy, a mianowicie tego, że pachnie naprawdę cudownie. Przyjemnie się korzysta z takiego korektora. Delikatnie przyciemnia brwi, świetnie je rozczesuje, a dodatkowo pielęgnuje je i wzmacnia. Genialny produkt, z którym polubi się niejedna kobieta. Ja chętnie korzystam z niego, gdy po kilku godzinach mój makijaż nie wygląda już tak świetnie i koniecznie wymaga poprawy.


Henna do brwi z olejem arganowym
Na sam koniec produktów, które wykorzystałam jest kremowa henna do brwi. To coś, na co trzeba poświęcić odrobinę więcej czasu, ponieważ ten proces jest nieco skomplikowany. Samodzielne nakładanie prawdziwej henny wiąże się także z uprzednim jej przygotowaniem. Ten produkt jest profesjonalnej jakości, trzyma się nawet do dwóch tygodni, a wydajność tego małego opakowania jest naprawdę imponująca - wystarczy do 15 aplikacji! Za taką cenę warto wypróbować. Być może pierwsze próby nie będą idealne, ale z czasem dojdziecie do wprawy!