582. NAKD

Poczułam wiosnę! Kiedy tylko zobaczyłam tę zwiewną sukienkę od razu wiedziałam, że musi być moja. Mam na nią tyle pomysłów - na pewno wykorzystam ją w codziennych stylizacjach do trampek, ale dzisiaj postanowiłam zaszaleć. Połączyłam dwa mocne kolory: intensywny niebieski z ognistą czerwienią i wyszedł z tego taki właśnie wiosenny, odważny outfit! Sukienka pochodzi ze sklepu NA-KD,a ten powinna poznać każda kobieta! W ramach "zapoznawania się" mam dla Was kod rabatowy! Na hasło ptysia20 otrzymacie 20% rabatu na zamówienia właśnie w tym sklepie! I wiem, że przepadniecie tam na dobre - zresztą już niedługo kolejny wpis z nieco inną stylizacją! A tymczasem nie będę Was trzymać w niepewności! Obejrzyjcie dzisiejsze zdjęcia i dajcie znać czy sukienka zrobiła na Was takie samo wrażenie jak na mnie! 
PS. Myślałam, że nie dam rady chodzić w tych butach, ale mimo niebotycznego obcasa są bardzo wygodne! 








buty - CzasNaButy
torebka - Fabiola
czapka - H&M

Komentarze

  1. Śliczna sukienka <3 bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo dziękuję za kod ! Świetna stylizacja ! sukienka mega ! ciekawe czy będzie w bardzo małych rozmiarach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest prześliczna :) buty równie ładne ale nie w moim stylu :)
    ale na Tobie wszystko wygląda świetnie! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka! :) Widziałam ją już na jednym blogu, więc widać, że skradła nie tylko Twoje serce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty nie w moim guście, ale cała reszta super :) szczególnie sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. OOo proszę, wczoraj komentowałam poprzedni post, a dzisiaj patrzę już nowy :O
    Ty to jesteś szybki bil kochana ;) hihihi
    piękna sukienka, ale jak dla mnie to te buty grają pierwsze skrzypce- sztos po prostu aaaaa chcę <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna ta Twoja stylizacja ♥️ Fajnie kontrastuje ta czerwień 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Your dress is beautiful and I love your red boots. They're so cool!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  9. What a beautiful dress and fantastic booties!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/17/chantilly-day-2/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna sukienka, idelana na piękną pogodę która mamy za oknem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta twoja stylizacja, podobne buty widziałam na zoio. Dodatkowo ich czerwień dodaje charakteru, wyglądasz prześlicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ;) Sukieneczka jest śliczna ;) Nigdy nie wpadłabym na to, żeby zestawić je z czerwonymi butami, a wygląda to naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there, just wanted to mention, I loved this blog post.
    It was funny. Keep on posting!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie prezentujesz się w tej stylizacji. Jestem zachwycony 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Pretty! This has been an incredibly wonderful post.
    Many thanks for providing this information.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe połaczenie- te buty są obłędne

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka zgrabniutka ;* pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja. Na pierwszy rzut oka te buty wydawały mi się okropne, ale z każdą sekundą coraz bardziej się do nich przekonywałam, a po zobaczeniu zdjęcia butów z boku zakochałam się w nich (dodatkowo są wygodne, ahhh ideał)
    Sukienka też jest śliczna, ale ja bym jej nie ubrała, bo nie lubię rękawka 3/4.
    Zapraszam także do mnie.
    https://akilegna-kib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Figura sztos i do tego te buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka! Buty jakoś średnio mi się podobają :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! Wyglądasz zdumiewająco :o Ta sukienka super na lato!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna sukienka! uwielbiam NAKD :)

    OdpowiedzUsuń
  24. odważnie kolorystycznie, ale za to jak pięknie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.