579. OGRODNICZKI

Nigdy nie miałam w swojej szafie prawdziwych ogrodniczek. Długo szukałam odpowiednich, które będą wygodne i do tego świetnie skomponują się z czerwonymi dodatkami. Na początku bardzo chciałam postawić na takie, w kolorze czarnym, ale ostatecznie padło na ciemny granat z przetarciami. Swoje wymarzone ogrodniczki upolowałam w sklepie Szachownica! Wykonane są z bardzo miękkiego jeansu, co sprawia, że nie ograniczają ruchów, a dodatkowo idealnie sprawdzą się na wiosnę! Do tego wybrałam prostą bluzkę w paski, czerwone szpilki i cudowną torebkę ze sklepu Fabiola! Odpięłam od niej pasek i potraktowałam jako puzderko, ale jej kształt sprawia, że może być noszona jako klasyczna torebka, a także nerka! Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się przygotować stylizację z nią w roli głównej! 













buty - CzasNaButy
ogrodniczki - Szachownica
bluzka - Catmandoo
torebka - Fabiola

Komentarze

  1. Super stylówka! Podobają mi się Twoje spodnie i bluzka. :) Też chciałam mieć ogrodniczki, niedawno nawet przymierzałam takie w kolorze czarnym. Niestety poszerzały mnie w biodrach, więc ich nie kupiłam. U Ciebie na szczęście nie ma takiego efektu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega stylizacja! Sama poluję na jakieś ogrodniczy, wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam podobnych ogrodniczek, muszę się za nimi rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja! :) bardzo fajnie połączone te ogrodniczki z reszta ubrań. Mi podoba się także łączenie ich z trampkami i ogólnie w takiej formie sportowej , na luzie :) Ale tak tez super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się ogrodniczki, ale zawsze mam problemy z ich wystylizowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spodnie bardzo mi sie podobają, a ty w nich super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki i ogrodniczki odważnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś naprawdę ładna #_# Stylizacja świetna

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizacja:) uwielbiam ogrodniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne połączenie kolorów z czego wyszła świetna stylówka! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja marzę o prawdziwych ogrodniczkach ale takich krótkich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam ogrodniczek ale u ciebie wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne sa te ogrodniczki <3 cudownie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. oj już długo marzą mi się ogrodniczki ale nie mogę znaleźć tych wymarzonych :D
    super stylizacja :) przepięknie wyglądasz <3 figura pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! Ja planuję zakup czarnych ogrodniczek. Granatowe już mam, ale rzadko w nich chodzę.

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, fajnie połączyłaś te wszystkie elementy. Stylizacja, gdyby nie ta czerwona torebka, to byłaby całkowicie w moim klimacie. Mimo to, uważam, że do ciebie ona bardzo pasuje.
    Ja jeszcze szukam swoich idealnych ogrodniczek, ale bardzo się cieszę, że ty je znalazłaś.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/04/where-is-this-time.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne ogrodniczki,mam podobne w szafie ale bywa ze mam problem z doborem góry.

    OdpowiedzUsuń
  18. moje jedno z ulubionych połączeń kolorów! podoba mi sie :) co prawda nie przepadam za ogrodniczkami, ale tu mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja! A ogrodniczki - mega!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz i te szpilki bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. You look so beautiful. Love so much your red heels!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super sesja, torebka pięknie kontrastuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a cute look!! Stripes and red look always awesome together!!

    Andrea//

    https://justohana.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie się prezentujesz :) Podoba mi się połączenie ogrodniczek i szpilek ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny look, naprawdę ładna i świetnie skomponowana stylizacja! moje kolory, chętnie sama wskoczyłabym w ten outfit :) kocham ogrodniczki, mam na razie dwie pary ale jeszcze będę je kolekcjonować :) masz świetny gust <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! Ogrodniczki są świetne *.*
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja. ogrodniczki bomba!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajnie skomponowana stylizacja .Ciekawa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieee...ogrodniczki w moim wieku już nie pasują;) Ale Ty jak zwykle wyglądasz idealnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie wyglądasz <3 super torebeczka<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam dwie pary ogrodniczek i również je uwielbiam :). Zestawiam je zarówno ze szpilkami (jak Ty powyżej), jak i sportowymi butami i każda wersja wygląda szałowo :).
    Piękna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja
    piekne buty
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się połączenie pasiaczka z ogrodniczkami i kolorem czerwonym - taki marynarski look ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie spodziewałam się,że ogrodniczki mogą wyglądać tak dobrze! Wyglądasz absolutnie fenomenalnie. Świetne zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.