566. Casualowy styl

Trudno jednoznacznie określić mój styl. Myślę, że słowo casualowy pasuje tu najbardziej. I dzisiejsza stylizacja jest właśnie taka codzienna i nieprzekombinowana. Wykorzystałam ładne słoneczko i troszeczkę cieplejszy dzień, by wprowadzić Was w wiosenny klimat! Myślałam, że ten płaszcz kompletnie nie będzie pasował do mojej figury, a okazało się, że wyglądam w nim lepiej, niż mogłoby się wydawać! Poza tym tęskniłam za sportowym obuwiem, a dzisiejsze adidasy bardzo przypadły mi do gustu. Nowością jest także golf, wykonany z przyjemnego w dotyku polaru, więc myślę, że będę go chętnie nosić. A Wam jak podoba się moja dzisiejsza stylizacja?













buty - Deichmann
spodnie - TK Maxx
golf - bonprix (do 5.02 darmowa dostawa!)
płaszcz - Z angielskiej szafy 
czapka - New Yorker
okulary - zaful
torebka - Deichmann


Komentarze

  1. O jejku przepiękna stylizacja! Strasznie mi się podoba :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że torebka ma małe zdobienia i but :) przez to stylizacja nie jest nudna. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglądasz 😍
    Plaszcz mi sie bardzo podoba☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetnie! Torebeczka robi całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty na butach wyglądają ślicznie. <3 Ja nie przepadam za golfami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płaszcz to cudo i świetnie w nim wyglądasz! Cała stylizacja jak najbardziej w moim guście :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki faktycznie - cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice and cool winter outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/04/first-anniversarheel/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękna <3 a stylizacja powalająca ;) wpadły mi w oko buty sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tych butach! Wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. super! ubrałabym ten look na siebie, tylko chyba zmieniłabym buty na jednolite i torebkę - ale jak pewnie wiesz, u mnie żadne szaleństwa nie wchodzą w grę haha :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie wyglądasz:) świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy element tej stylizacji bardzo mi się podoba, tak samo oddzielnie jak i razem. Zdecydowanie wprowadziłaś nas w wiosenny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się podobają te jeansy i czapka :) dobre zdjecia po za tym.. i śliczna Ty

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna stylizacja. Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  17. buty masz cudowne, swietnie wygladasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się te trampki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful look! I love the bag and the shoes
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing outfit! I love your shoes 😍

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w torebce <3
    świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely look, the shoes and the cap are fantastic!
    Have a beautiful day!
    Greetings,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  23. Okulary są genialne. Wyglądasz świetnie i widać, że dobrze czujesz się w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool everyday style! The coat is gorgeous! It will perfectly match both with jeans, and with a dress.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko świetnie dopasowane do siebie a trampusie mega.

    OdpowiedzUsuń
  26. Girl this is such a dope look! The embroidery details on the shoes are so cute! :)
    xx
    Hope your week is going great!
    Ankita
    http://realgirltalks.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.