563. KURTKA MORO

Przyznaję - ta stylizacja miała wyglądać odrobinę inaczej. Kiedy zobaczyłam na termometrze -7 stopni pomyślałam, że jestem twarda, ale nie aż tak! Ubrałam się więc tak, żeby było mi ciepło i jednocześnie wygodnie! To była naprawdę dobra decyzja. Pomyślałam też, że taka codzienna moda na przeraźliwie niskie temperatury również się Wam spodoba! Z przyjemnością wskoczyłam w długi i bardzo ciepły półgolf, założyłam moją ulubioną kurtkę i ciepłe buty. Jako dodatków nie mogło zabraknąć czapki i rękawiczek oraz plecaka z najpotrzebniejszymi rzeczami. W końcu wybrałam się też na spacer. Miło było odpocząć wśród drzew i wszechobecnej ciszy. Polecam każdemu, kto potrzebuje chwili wytchnienia. 











buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
sweter - Zaful 
kurtka - Medicine
rękawiczki - szaleo
czapka - KiK
okulary - zaful 
plecak - SuperGalanteria

Komentarze

  1. Kurtka jest świetna, uwielbiam takie wzory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super okulary. :) Ostatnio jest coraz zimniej i mocno wieje wiatr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kurtki ... wtedy się opatulam i znikam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, tylko coś śniegu na zdjęciach brak;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, such a fantastic look! I like very much you outfit, the combination of the pants, sweater, jacket and boots is awesome. The accessories are such a cute touch.
    Have a beautiful evening.
    Greetings,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze marzy mi się kurtka moro, piękna jest :) mega zdjęcia

    sensiblees.pl ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. no kurteczke masz fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz, bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. A nice winter look ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/01/19/king-of-the-heels/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ;*
    mega look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kurtałłła <3
    ja bardzo lubię marro, mam też parkę z tym wzorem, ale na jesień, teraz zamarzłabym w niej :)
    Świetnie wyglądasz kochana :)
    czapucha również bardzo mi się podoba :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz w niej po prostu oblednie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie zestawy w zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super sesja a kurtka jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna kurtka - dość uniwersalna, do wielu stylizacji na co dzień będzie pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam takie spacery😍
    Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Świetny i wygodny zestaw😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, a zimą jednak powinno być nam przede wszystkim ciepło;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem wielką fanką moro. piękna ta kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny look, ale najbardziej jestem zakochana w Twoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and all. However imagine if
    you added some great visuals or video clips to give your posts more, "pop"!
    Your content is excellent but with pics and videos, this site could undeniably be one of the most
    beneficial in its field. Wonderful blog!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wyglądasz, właśnie szukam kurtki tego typu :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice photos!! Wonderful jacket!!
    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  23. wow a great outfit! :)
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    That's Amore Blog 🌹

    OdpowiedzUsuń
  24. Very nice my sweet friend
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurtka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Such a beautiful post, love your style. Hope you are doing well :) Have a good week x

    findyourownhope.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kurtka i ogólnie cały zestaw pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna czapka, wygląda na dosyć ciepłą :) Niestety wszystko moje ciepłe czapki okrutnie gniotą i elektryzują włosy - trzeba się poświęcić jeżeli nie chce się marznąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kurtka świetna! idealnie wpasowuje się do Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful photos, you look amazing :)

    Anika | anikamay.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, kurtka najbardziej mi się podoba :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Awesome outfit! I love the coat!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przy minusowych temperaturach to mi nawet kurtka już nie wystarcza. Konieczna jest jeszcze futrzana kamizelka. Ale i tak nie cierpię zimy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz ;) super fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Okulary i czapka całkiem w moim guscie

    OdpowiedzUsuń
  36. Such a chic camo coat! Love the faux fur, looks pretty and cozy.

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it's
    truly informative. I'm gonna watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future.

    Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.