562. STYCZNIOWE SŁOŃCE

Kiedy w niedzielę pojawiło się słoneczko, wiedziałam, że muszę je wykorzystać! W tak ciepły, piękny dzień, zdjęcia stylizacji robi się o wiele przyjemniej! Postawiłam na coś prostego - wysokie czarne jeansy, ciepły sweter, szary płaszcz oversize i piękne  dodatki - czarna torebka, kozaki overknee, lustrzane okulary i czapka. W takim zestawie czułam się pewnie, pięknie i wygodnie, a na mojej twarzy od razu pojawił się uśmiech! Czy też tak macie, że czasami Wasza stylizacja poprawia Wam humor? 













buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
sweter - H&M
płaszcz - bonprix
okulary - zaful
torebka - Fabiola
rękawiczki - Szachownica
czapka - szaleo

Komentarze

  1. Ale płaszcz! Szukam takiego :)
    Piękne masz włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest idealny:)sweter mega ożywia stylizacje
    super połączenie;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, prawie jesienna stylizacja;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk i sweter. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. W fajnej stylizacji od razu lepiej się czuję. :) Masz piękną torebkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna stylizacja;) bardzo podoba mi się Twój płaszcz i sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowky masz ten sweter no i plaszcz ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu, buty bardzo mi się podobają! Płaszczyk też cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie, wszystko mi się bardzo podoba, szczególnie połączenie kolorystyczne swetra z płaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny płaszcz! Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. I love this whole outfit!! You styled it to perfection!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne słoneczne zdjęcia :) świetna stylizacja :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja i śliczne zdjęcia! 😍
    Oczywiście, to jak wyglądam w bardzo dużym stopniu wpływa na mój humor i poczucie własnej wartości😉.

    https://princessloretta.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna słoneczna sesja😍💞
    Widać że czujesz się świetnie w tym zestawie 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. oj mam dokładnie to samo, a jak jeszcze jest taka cudna pogoda do zdjęć, to już w ogóle <3
    cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Po to są stylizacje by mieć dobre samopoczucie... Doskonale wyglądasz :)
    Fajne buty...

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  17. buty mnie nie przekonują, bo nie przepadam za kozakami na obcasie (wolę płaskie muszkieterki) ale cała reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna stylizacja, uwielbiam szarość

    ~~~~~~ Zapraszam do siebie ~~~~~~
    Miłej niedzieli, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że ubrania, w których jest mi wygodnie, które lubię, dodają pewności siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest ten płaszcz! Mnie kusi strasznie, żeby kupić sobie jakiś na okres jesienny albo na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, też marze o odrobinie słońca ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz piękne włosy :)
    świetna stylizacja, płaszcz skradł moje serce :)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygladasz ;*
    cudowne włosy
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się połączenie szarego płaszcze i pomarańczowego swetra. Bardzo spójne połączenie, chociaż kolory dalekie od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gustowny zestaw. Bardzo podoba mi się pomarańczowy sweter, który ożywia całą stylizację. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kochana:* Czerwień i szary moje dwa ulubione kolorki:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybacz, ale nie mogę skupić się na niczym innym. Pierwsze czy szóste zdjęcie, to prawdziwy miód dla oczu. Piękna, płytka głębia ostrości! Przepiękne! :D

    Przechodząc jednak do samej stylizacji wyglądasz naprawdę świetnie, bardzo fajne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ​Wow!! Wyglądasz tak pięknie <33 Cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Że ja nie widziałam tych kozaków w Deichamnie, są mega sexy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw :) Mega połączenie płaszcza oraz sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wonderful look!!
    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyjatkowo ładna stylizacja. Jesteś tu bardzo elegancka, pasuje do Ciebie taki styl.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.