560. ZIELONY PŁASZCZ

Święta, święta i po świętach! Na dworze zamiast śniegu możemy oglądać piękne słoneczko. Przy tak wspaniałej pogodzie powstały dzisiejsze zdjęcia. Głównym elementem jest zielony płaszcz, który świetnie dopasowuje się do sylwetki. Niemniej jednak pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy to czarna chusta z haftowanym, kwiatowym wzorem. Kiedy tylko zobaczyłam ją na stronie od razu wiedziałam, że musi być moja! No i jest! To naprawdę ciekawa alternatywa dla wszystkich, którzy nie lubią szalików, ale chcą wyglądać stylowo i lubią, kiedy zimą jest cieplutko!













buty - Deichmann
płaszcz - Pensieri
torebka - Fabiola
chusta - Szaleo
czapka - KiK
rękawiczki - Szaleo
rajstopy - Gabriella 
spódniczka - second hand 

Komentarze

  1. Bardzo ładnie :)
    U mnie też dziś zielony płaszczyk ;)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta faktycznie odjazdowa. Pasuje do "wiosennej" aury :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś podobna chustę :) śliczny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  4. So gorgeous!

    xo | Cindy Elena
    www.boringclothes.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your look 🔝🌸🔝🌸🔝 fabulous.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz, torebka i chusta to super trio. :) Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny motyw chusty, ale płaszcz zdecydowanie zdobył moje serce i od razu wpada w oko, patrząc na tę stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna całość, klimatyczna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  11. chusta jest odjazdowa :) pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten płaszcz, ładnie wygląda:)
    U mnie niestety zamiast słoneczka albo deszcz, albo śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny płaszczyk i gustowne dodatki:) Przy okazji życzę szampańskiej zabawy sylwestrowej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz cudne włosy! To Twój naturalny kolor? Jak często i w jaki kształt je obcinasz? Może napisz coś o swojej pielęgnacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, dość uniwersalny płaszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz cudownie <33 Bardzo ładny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Zarówno płaszcz jak i chusta wpadają w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak Ci mowilam na Insta - wygladasz mega pieknie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka to dokładnie torebka?

    OdpowiedzUsuń
  20. Great winter outfit and so pretty. That's a nice boots on you.

    https://www.missymayification.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie wlaśnie istna wiosna, 10 stopni :) hehe

    ależ masz piękny płaszcz <3
    kolor rzadko spotykany, więc noś go dumnie :D
    fantastycznie wyglądasz :)



    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku kochana :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor płaszcza i czapki, chusta bardzo ożywia całość! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie się prezentujesz w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszcz bardzo fajny, ale ta chusta! Świetnie prezentuje się ten zestaw. :)

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, your look is awesome! I really love that flower embroidery scarf and that cute pochette!
    I also want to wish you a Happy New Year!
    Greetings,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  26. You look beautiful! I love your outfit
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale Ty pięknie wyglądasz!!
    Śliczny kolor płaszczyka ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Chusta nadaje charakteru stylizacji. No i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz! Cudowna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw, ten haft super rozwesela :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny płaszcz, ale bardziej spodobał mi się ten szaliczek z motywem góralskim :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing post! Happy New Year:)

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chociaż średnio lubię zielony to ten płaszczyk bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wonderful look!!
    Happy New Year!!
    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna stylizacja! Najbardziej spodobał mi się płaszczyk!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny haft na chuście! I bardzo ładny płaszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Great look, love the colours! Especially the coat! Have a wonderful 2018!

    Marije | thegfguide.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęćia bardzo podoba mi się zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Elegancko i ładnie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw i bardzo podoba mi się kolor płaszczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny płaszcz :)

    endzelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Płaszczyk boski a chusta dodaje wspaniałej elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  43. I'm a really lover of coats and yours is amazing. With that beanie you are really cool...
    I hope you'll have a wonderful 2018!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Discover here my latest outfit

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja! Akurat zwróciłam uwagę na szczegóły i widzę, że masz na sobie rajstopy Gabrielli - to jest też mój ulubiony wybór na zimowe stylizacje ze spódniczkami. Jak dla mnie, naprawdę świetna jakość.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny kolor płaszcza. Torebka też jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.