557. ŚNIEGOWCE

Już dawno pożegnałam się z moją ukochaną jesienią. Przyszedł czas na zimę, chociaż jak na razie w moich okolicach bez śniegu. Mimo tego do dzisiejszej stylizacji wybrałam pierwsze w swoim życiu śniegowce! Nigdy nie myślałam, że są tak ciepłe, wygodne i przydadzą mi się podczas moich wypraw na spacer do parku. Już się nie obawiam, że moje stopy zmarzną, albo że wejdę w ogromną kałużę (pozostałość po tej odrobinie śniegu, która spadła jednej nocy). Cała stylizacja jest utrzymana w bieli i szarości, a dużą część "roboty" robi kamizelka. I tak oto powstała ta stylizacja, którą polubiłam ze względu na to, że jest codzienna i wygodna!










śniegowce - Deichmann
spodnie - Camaieu
sweter - Szachownica
kamizelka - Butik
czapka - nn

Komentarze

  1. Podoba mi się Twój zimowy look:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kamizelka oraz czapka. :) Co do śniegowców, to nie jestem do nich przekonana, ale fajnie, że stopy w nich nie marzną. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna zimowa stylówka! 100% ciepła i wygody! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Wyglądasz rewelacyjnie w takiej czapce! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja. Szkoda tylko, że śniegu u ciebie też nie ma :)

    ~~~~~>>>> Zapraszam do siebie.
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sesja:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja lubię futerka... Ta Twoja kamizelka jest mega. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A great look for winter ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/12/12/elegance/

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja i nawet ni w niej nie przeszkadzaja te paskudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw. :) Ostanio podobają mi się buty w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, buty i czapka mega!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pasują Ci te buty na śnieg! Piękna sesja i futrzak skradł też moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wyglądają te buty. Na zdjęciach, które widziałem wcześniej wydawały mi się strasznie duże i pokraczne, ale na Pani zdjęciach wyglądają bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega fajny, zimowy look:) piękna kamizelka:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna, jasna stylizacja :) pięknie i świeżo wyglądasz w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się taka kamizelka! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w kamizelce :D jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!! Wyglądasz cudownie :) Bardzo ładne śniegowce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co wpis wyglądasz piękniej i cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your outfit! You are soo beautiful
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamizelka i czapeczka cudne! Następną wypłatę sprawię sobie taki mały prezencik w postaci tej kamizelki. Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt oraz zapraszam do mnie https://patiqueboom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz poprostu pięknie , cudowny zestaw <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapomniałam już o tym, że istnieją śniegowce! :D Futrzane kamizelki robią teraz furorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna czapka, ale śniegowce takie oldschoolowe!

    OdpowiedzUsuń
  25. czy ty libisz te buty?

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna kamizelka, buciki świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.