556. RÓŻOWY KARDIGAN

Uwielbiam kolor różowy we wszystkich odcieniach. Kojarzy mi się z dziewczęcością i delikatnością. Nic dziwnego, że w mojej szafie znajduje się sporo rzeczy w tym kolorze. Ostatnią nowością jest kardigan z dzisiejszych zdjęć. Wykonany jest z miękkiego, ciepłego materiału i ślicznie prezentuje się w zestawieniu z sukienką. Znalazłam go w sklepie TakeShop, który oferuje nie tylko odzież, ale też różnego rodzaju dodatki i gadżety do domu. Polecam Wam zajrzeć - mnie już wpadło w oko kilka rzeczy! 
Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację jest bardzo prosta - sukienka, kozaki overknee, wspomniany wcześniej sweterek i  dodatki: beret, torebka z haftowanym wzorem, ciepły szal i złoty zegarek! Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja propozycja.















buty - Deichmann
sukienka - nn
kardigan - TakeShop (otrzymacie rabat -15% na hasło "ptysia15")
torebka - Deichmann
szal - Szachownica
zegarek - Zegarki QQ 
beret - allegro
rękawiczki - Szachownica


Komentarze

  1. A ja się zauroczyłem w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię elementy w kolorze pudrowego różu w stylizacjach ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz ;) Super torebka! <3

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kardigan! Świetny Look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :) mi po 20latach różowy się odwidział haha :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesienna stylizacja:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie w berecie wyglądasz. Świetny look.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolorek sweterka ale czy ja dobrze rozumuem ze trzeba czekac trzy tygodnie na towar w tym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice and trendy outfit ... sweet color and great boots ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/12/01/league-of-extraordinary-heels/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kardigan, do tego ładniutki szal :)


    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz tak magicznie i tajemniczo <33 świetnie do Ciebie pasuje ten kolor. pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten kardigan i pasuje ci kolorystycznie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez ostatnio zaopatrzylam sie w beret al do moich krotkich wlosow moze to nie wypalic:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie trochę koloru w zimie :) super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look really chic in this outfit. I love the pink cardigan, your beret, gloves and the scarf you layered up with. Happy weekend to you :) x

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie widziałam by beret tak do kogoś pasował! Podkreśla Twój urok! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja:) super kardigan i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdy tylko zobaczyłam ten uroczy różowy kardigan, kliknęłam przycisk "obserwuj". :) Wyglądasz prześlicznie, tak dziewczęco. Torebeczka też mi się podoba. :)
    Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. urocza sesja, fajne dobrane dodatki, bardzo podoba mi się ta stylizacja, super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w różowym, super płaszczyk jak i szaliczek <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz 😍
    Ja również bardzo lubię różowy 💕
    Ten kardigan jest uroczy☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz niesamowicie uroczy uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this outfit from head to toes ♥ You look gorgeous Patrycja!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kardigan! Pięknie Ci w pastelowym różu!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wygląda pięknie i elegancko :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piękne kozaki i ten berecik w którym wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię Cię w taki stylu:) Beret, skórzane rękawiczki i torebka z haftem bardzo do Ciebie pasują :)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo elegancka dziewczyna. To nie czesto się spotyka.

      Usuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.