551. JESIENNY SZAL

Jesienią i zimą moim ulubionym dodatkiem są ciepłe szale i kominy. Ten, który prezentuję dziś jest miękki, ciepły i długi, dlatego pozwala się opatulić w chłodne dni! Ma przepiękny kolor, który kojarzy mi się właśnie z jesiennym spacerem po parku. A jak spacer to tylko w wygodnych butach - te dzisiejsze nadają się na spacerowanie przez cały dzień. Oprócz tego, że są wygodne, to dodatkowo nie mogę oderwać od nich oczu! Zdecydowanie przyciągają uwagę i wpisują się w aktualne trendy. Zanim pokusiłam się o to, by znalazły się w mojej szafie długo myślałam, czy jestem aż tak odważna, żeby nosić je do codziennych stylizacji. A teraz? Nie mogę się z nimi rozstać!












buty - BigStarShoes
spodnie - moodo
marynarka - sh
szal - szaleo
torebka - Riccaldi
beret - allegro
  

Komentarze

  1. Uwielbiam takie szale <3 wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja a szal i botki skradly mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz cudownie !
    mega look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow przepiękna stylizacja:) wyglądasz jak milion dolarów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne buty, po prostu się zakochałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna propozycja :) Taka paryżanka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buciki i ten berecik z okularami - jest tak trochę w stylu paryskim :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia, fantastyczna stylizacja, dołączam do obs

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz, a szal dopełnia całą stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, bardzo jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty przepiękne <3

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten look mnie zachwycił, rewelacyjnie się prezentujesz !

    OdpowiedzUsuń
  16. Great outfit for this time of the year ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/10/i-have-a-dream/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny francuski szyk, świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal szalem, ale jaki buty masz czadowe! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, kolor szalik świetnie komponuje się z barwa jesiennej przyrody:)
    http://erramood.blogspot.com/2017/11/czarodziejka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your scarf so much and love the boots! suits you well!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz, szal świetnie Ci pasuje, ale moją uwagę skradły zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękna stylizacja, bardzo jesienna <3 również chętnie otuliłabym się takim szalem!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne buty! całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa stylizacja, kazdy z elementow bardzo mi sie podoba ;)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz obłędnie:))) ten szal jest megaaaaaa!! Buziaczki :😘

    OdpowiedzUsuń
  26. czy te buciki sa wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie przepięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny look :)
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny ten szal, ale jeszcze bardziej podobają mi się buty <3

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też nie może oderwać wzroku od Twoich butów. Sa piekne. cała stylizacja jest bardzo elegancka, wyglądasz jak Dama.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.