550. KURTKA MORO

Kiedy wybierałam się na te zdjęcia padał deszcz a nad miastem unosiła się mgła. Pomyślałam jednak, że tego dnia nic nie może się zepsuć, więc uparcie pozowałam i prosiłam mojego fotografa, żebyśmy cały czas próbowały, bo na pewno się uda. No i efekty możecie zobaczyć w dzisiejszym wpisie. Stylizacja jest bardzo prosta - biała koszula, czarne spodnie i kurtka moro, a do tego buty na wysokim obcasie i dodatkowej platformie. 










buty - CCC
spodnie - allegro
koszula - allegro
kurtka - Sakolife
okulary, torebka - zaful

Komentarze

  1. Kochana, wyglądasz po prostu rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podobają Twoje okulary hehe
    Kurteczka bardzo ciekawa <3
    Buziaki Kochana ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie super, mgła tworzy klimacik :) co do stylizacji prosta, ale fajna. ślicznie wyszłaś na 1 zdj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla chcącego, nic trudnego :)

    Świetne oksy i botki <3
    i super kurtka, też lubię ostatnimi czasy morro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh sweetheart I really love it your style
    Great jacket
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ostatnio zmagałam się z deszczem i mega dużą wilgotnością powietrza na zdjęciach - przez co cierpiały moje włosy :D
    super kurtka - a Ty jak zwykle pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. I love all the details, you looks so gorgeous on that jacket!

    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurteczka jest po prostu obłędna ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz przecudownie <3
    mega look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze bardzo fajna stylizacja a twoje wlosy po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice outfit and great booties!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/05/ladies-in-red/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło świetnie! Stylizacja piękna, tak samo jak zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, pięknie wyglądasz i cudowne włosy ;) Pogoda stworzyła naprawde fajny klimat do zdjęć mimo wszystko ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, kurteczka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie lubię rezygnować ze zdjęć, wyszły super ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Great look on you dear...
    http://sepatuholig.blogspot.co.id/
    ig @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  17. You look stunning! Im in love with your boots! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. This jacket looks great on you and I really like the boots!
    xo Yvonne
    www.aproposh.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna jesienna stylizacja :) kurtka extra ! przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kurtka, z chęcią ubrałabym taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że uprosiłaś kochana fotografa bo zdjęcia wyszły naprawdę extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your cargo jacket! You look stunning!

    xo Corina
    www.unbouquetdamour.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna sesja, a Ty wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz 😍
    Od kurteczki bardziej mi podobają się buty-są rewelacyjne ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba!
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, obserwuje i pozdrawiam serdecznie. ♥
    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam moro ! Całość wygląda naprawdę fajnie :) Przyjemna i miła dla oka stylizacja!

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Moro! Kurtka jest super :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja bardzo mi się podoba; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Awesome outfit! I love your jacket and sunglasses!

    OdpowiedzUsuń
  30. This is easily one of the cutest camo jackets I've seen dear. Really lovely on you.

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Appreciate this post. Will try it out.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.