548. PARYŻANKA

Paryski styl jest niesamowity. Od zawsze się nim zachwycałam, ale sama nie potrafiłam przygotować takiej stylizacji, która wpisywałaby się w ten klimat. Dzisiejszy outfit jest jedynie liźnięciem tego tematu, ale mam nadzieję, że całkiem niezłym. Przyznam się, że to chyba moja ulubiona stylizacja jaką kiedykolwiek opublikowałam na blogu. Spódnica midi pochodzi z second handu, tak samo jak kurtka! Do tego okulary i obowiązkowy w tym sezonie beret. Czy przekonuje Was taka wersja mnie?












buty - Deichmann
spódnica - sh
sweter - MOE
torebka - bonprix
kurtka - sh
beret - allegro

Komentarze

  1. Jak ładnie! Berety ostatnio bardzo w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity klimat ajććććć :D
    fantastycznie wyglądasz kochana w takim wydaniu, bardzo mi się podoba :D

    i też muszę w koncu wyszukać gdzieś z dna szafy moją beretkę <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw :) Rozpatruję własnie zakup tych butów, wygodne? :)
    Może wspólna obserwacja?

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się to wszystko komponuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no Kochana wyglądasz przepięknie:) ślicznie Ci w beretce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect Fall outfit here. Beautiful!

    https://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. i moja tez ulubiona! absolutnie boska :)
    przypomina mi moją ulubioną "bajkę" - Anastazję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomicie wyszło Ci to "liźnięcie" paryskiego stylu :) Nic bym nie zmieniła w tej stylizacji.

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny klimat! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica ma przepiękny kolor :) beret też bardzo fajny, coraz bardziej się do nich przekonuję! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice olive skirt ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/22/see-you-soon/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow wyglądasz bardzo stylowo, podoba mi się i to bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw kochana :* BUty są cudowne:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódnica i całość świetnie się prezentuje całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. czy ta torebka jest dostepna ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/10/pl-hydrozelowe-patki-pod-oczy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten paryski klimat bardzo do Ciebie pasuje :) Pięknie wyglądasz:) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwię się, że jest to Twoja ulubiona stylizacja - wyglądasz w niej pięknie, jak prawdziwa Paryżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wyglądasz rewelacyjnie!! Nic dodać nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja, spódnica bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana! Wyglądasz świetnie w tym paryskim wydaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a lovely look, and super trendy hat!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  23. Your pleated SH midi-skirt and MOE sweater look very pretty styled together, and your hair looks gorgeous! The beret and glasses look cute styled in your outfit.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. tak piękna! I love everything about this outfit, the boots are so ornate, I would have a difficult time finding these in the US! szczęśliwy sezon Jesienią

    OdpowiedzUsuń
  25. tak piękna! I love everything about this outfit, the boots are so ornate, I would have a difficult time finding these in the US! szczęśliwy sezon Jesienią

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam kilka spódnic tego typu i zdecydowanie ich nie doceniam. To znaczy są piękne, ale mam wrażenie, że nie na mnie:/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne miejsce, cudna, romantyczna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  28. oczywiście, że przekonuje! wyglądasz pięknie- ten styl i szyk! super :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej nie dla mnie,za to ty wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja. Czuć klimat Paryża:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Those boots are so unique and your Autumn look is oh so beautiful. I love your hair :) x

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny i stylowy zestaw, bardzo ładnie Ci w berecie!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw i moje ulubione kolory jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Paryżanka idealnie do tego pasuje :D ślicznie wszystko wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja! Spódnica jest super, a berety bardzo mi się podobają i w tym sezonie szukam podobnego. Tylko jeszcze nie jestem pewna co do koloru, jaki chcę wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny paryski outfit! Super look Kochana:):*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.