520. KOSZULA Z PRINTEM

Wiele osób oszalało na punkcie koszul z printem - ja również! Długo poszukiwałam takiego wzoru, który spełni moje wymagania. Zależało mi na tym, by wzór wyróżniał się na tle innych, ale mimo tego, aby nie miał zbyt mocnych kolorów. Cel uważam za osiągnięty, dlatego z przyjemnością przygotowałam dziś nową stylizację! Swój debiut mają także sandałki w przepięknym, słonecznym kolorze! Od razu przywołują na myśl lato i wakacje, prawda? Do tego spódniczka w przepięknym, karmelowym kolorze ze sklepu naia i malutka fabioletka











buty - CzasNaButy
spódniczka - naia
koszula - zaful
torebka - Fabiola

Macie ochotę na więcej koszul z szalonymi wzorami? 
Zapraszam tutaj!




Komentarze

  1. Prezentujesz sie niesamowicie!
    pozdrawiam, makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja koszula. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz:) bardzo ładne masz sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, genialna jest ta koszula:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. I like every piece of this outfit ... and what fantastic sandals ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/05/18/platinium-blogs/

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula wygląda świetnie, podoba mi się ten motyw z ptaszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no sama bym się tak chyba nie ubrała, ale na Tobie to kupuję! :) sama miałam kiedyś podobną koszulę, ale ją sprzedałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No po prostu bosko. Buty, spodnica, koszula - wszystko na WIELKIE TAK <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna bluzeczka, motyw na niej idealnie komponuje się z spódniczką :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ptaki, dlatego koszula podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne połączenie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszula i bluzeczka zestawione razem prezentują się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy i dosyć odważny wzór - urocze ptaszki na cieplejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna ta koszula :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Istny zwierzyniec :) hehe bluzka jest czadowa- też mam taką kolorową w ptaki i jest moją uluboną z bluzek <3
    sandałki jakie piękne, ja to mam z kolei ostatnimi czasu bzika wlasnie na punkcie żółtego :)

    super wygladasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co mogę dodać... wyglądasz zjawiskowo Kochana :) :*
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie koszue, Twoja jest świetna! Wyglądasz przepięknie ;)
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. prezentujesz się pięknie w tej stylizacji juz tak bardzo wiosennie, tak jak być powinno! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obłędnie wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się to zestawienie :) prezentujesz się w nim rewelacyjnie :) świetnie dobrane kolory, a całość sprawia wrażenie eleganckiej, ale i lekkiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość jest świetna ! Ale moją uwagę przykuły w szczególności buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz! Idealnie dobrane kolory! Koszula cudoo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna koszula, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię taki print na koszulach jak i sukienkach :) 27,49 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.