496. Ambasadorka Nowości Barwy

To już kolejny wpis z produktami marki Barwa. Jako Ambasadorka Nowości staram się przygotować dla Was rzetelne recenzje, żeby każdy mógł poznać zarówno wady jak i zalety różnych produktów. Dziś prawdziwa mieszanka - znajdą się produkty do stóp, włosów, a także te, które okażą się przydatne w domu. To co, zaczynamy?

Specjalistyczny żel undecylenowy do mycia stóp
Cena: 10.99
Pojemność: 300 ml

Balnea to cała seria produktów, które zadbają o Twoje stopy. Tym razem miałam przyjemność poznać nowość, czyli żel do mycia stóp, który troszeczkę mnie zaskoczył. Przede wszystkim dokładnie myje i pielęgnuje nasze stopy, co sprawia, że są delikatne i zadbane. Poza tym jest to produkt, który wspaniale nawilża nasze stopy i wpływa na rogowacenie naskórka. Zapomnijcie więc o twardych i wysuszonych stopach, ponieważ dzięki temu produktowi staną się miękkie i przyjemne w dotyku. Produkt ten jest polecany wszystkim tym, którzy często korzystają z sauny czy też basenów - pomaga w profilaktyce przeciwgrzybiczej. Dodatkowo może być stosowany przez sportowców i osoby, które odbywają częste podróże. Myślę, że to produkt wart polecenia i z przyjemnością z niego korzystam!




Szampon brzozowy Barwa Ziołowa
Cena: 4.49
Pojemność: 250 ml

Szampony z Barwy są w mojej łazience niezastąpione od momentu, kiedy je tylko poznałam. Co prawda nie każdy zapach mi odpowiada, o czym pisałam już wcześniej, na szczęście brzozowy jest bardzo przyjemny i chętnie z niego korzystam. Przeznaczony jest do włosów normalnych i suchych. Co w tym szamponie przekonuje mnie najbardziej? Przede wszystkim brak barwników i silikonów, które mogą niekorzystnie wpływać na nasze włosy. Doskonale oczyszcza skórę głowy, sprawiając że włosy są miękkie i miłe w dotyku. Oczywiście nie jest to do końca tak, jak po szamponach, które mają milion substancji, które im szkodzą, ale efekt jest bardzo przyjemny. Po dłuższym stosowaniu widać znaczną poprawę kondycji włosów!



Ironing woda perfumowana do prasowania Perfect House
Cena: 11.99
Pojemność: 500 ml

To dopiero było dla mnie zaskoczenie. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że nienawidzę prasować, bo zawsze wszystko mi się gniecie, a niestety żelazko parowe jeszcze nie zagościło u mnie w domu. Przy tradycyjnym prasowaniu przyda się taka woda do prasowania - nie dość, że ubrania i różnego rodzaju tkaniny pięknie pachną, to jeszcze łatwiej je wyprasować Produkt ten sprawdzi się do materiałów takich jak len, wełna czy jedwab, dlatego  też jest jednym z moich ulubionych. Zmiękcza tkaniny i sprawia, że rozprasowanie trudnych zagnieceń okazuje się banalnie łatwe. Chroni strukturę i kolory tkanin, pozostawiając na nich przepiękny zapach.


Mam nadzieję, że będziecie mieli okazję poznać produkty przeze mnie prezentowane w najbliższej przyszłości!