27 października 2016

486. Kozaki za kolano

Znalazłam swoje najlepsze buty na obcasie! Nie spodziewałam się, że hit sezonu, czyli kozaki za kolano spodobają mi się na tyle, że będę je łączyć z różnymi ubraniami. Tym razem padło na sukienkę boho i luźny płaszczyk. Buty natomiast pochodzą z kolekcji Margaret dostępnej w salonach Deichmann. W dodatku sesję wykonała Ewa So, która doskonale wie co robi. Ostatnio bardzo spodobały się Wam jej zdjęcia i jak już wiecie, wpisując frazę najlepszy fotograf Poznań powinniście odnaleźć właśnie ją! Wydaje mi się, że to jedne z piękniejszych zdjęć na tym blogu, co sądzicie?













buty - Deichmann
sukienka - bonprix
płaszczyk - Sammydress
torebka - Zaful

Fot. Ewa So



42 komentarze:

  1. WOW !

    zaszalałaś :*
    Wszystko dobrałaś idealnie! A kozaki wymiatają <3

    Jednym słowem BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne, stylizacja również <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kozaki :) W ogóle całość piękna :D Ja to mam zawsze problem z butami,często kozaki są dla mnie za wąskie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo piękne i profesjonalne :-) Masz rację, to jedne z ładniejszych na blogu. Stylizacja jest boska. Świetnie pasują te wysoki kozaki do zwiewnej czerwonej sukienki i plaszczyka :-) Jestem na TAK ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozaczki cudne i cała stylizacja tak naprawdę jest całkiem niezła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jak zawsze!
    pozdrawiam kochana!

    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, buty też świetnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Piękne zdjęcia, ale przede wszystkim Ty przepięknie wyglądasz! Rewelacyjna stylizacja :)
    A kozaki za kolano uwielbiam i mam ich kilka :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie wyglądasz rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kozaki!

    http://lady-aria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie. Podobasz mi się w tym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia i naprawdę piękne buty!!!:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są prześliczne. A stylizacja jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! Świetne kozaki i sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne te kozaki, bo wyglądają subtelnie i dziewczęco, a wcale nie łatwo o to w wypadku muszkieterek na szpilce - większość tych modeli wygląda wyzywająco i z dziewczęcością nie mają nic wspólnego.
    Twoje do Ciebie pasują i są w dodatku naprawdę zgrabne!
    Bardzo ładnie je wpasowałaś w całość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kozaki są rewelacyjne, świetnie się prezentują. Do tego płaszczyk, jest prześliczny :)
    Zapraszamy na naszego bloga :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się wszystko komponuje <3


    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No te buty są ekstra!!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście kozaki są kozak ;)
    Super stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kozaki świetne, też takie mam je bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam jedną parę takich dłuższych kozaczków ale się w nich zbytnio nie czuję ;(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  22. zamszowe kozaczki za kolano na jesień to must have jesieni. piękna sukieka, te kolorki.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny look ;) Kolorki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie kozaki, cudowna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Narzutka i kozaki mega <3 Wyglądasz jak milion dolarów <3
    Poklikałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie kozaki, sama posiadam dwie pary z Aldo i je uwielbiam :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kozaczki i świetna stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna kolorystyka! :) kozaczki cudnie się prezentują !

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna kolorystyka..Świetny outfit Kochana<3 Kozaki mega!
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie przepadam za takimi kozakami, jednak tobie pasują idealnie do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się Twój zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna kolorowa stylizacja, aż miło popatrzeć ^^ mnie już od roku marzą się kozaki za kolano, ale jeszcze nigdzie nie znalazłam takich, które by na mnie pasowały :/

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń