459. MORO

Ostatnio było romantycznie, dziś trochę zadziornie! Polubiłam motyw moro na tyle, że zaopatrzyłam się w dresy oraz bluzkę z tym printem. Ten ciekawy t-shirt pochodzi od Desert Snow. Projekty, chociaż dość minimalistyczne mają w sobie to coś! Dla mnie bomba! Świetna jakość oraz ciekawe wykończenie sprawiają, że jestem zauroczona tymi projektami. Możecie przygotować się na kolejną dawkę stylizacji z ich ciuchami  już niedługo :) A tymczasem zapraszam na dzisiejszą stylizację. Jest wygodnie, modnie, a do tego z czerwonymi szpilkami, które tak bardzo lubię!









buty - CzasNaButy
spodnie - nn
t-shirt - Desert Snow
kurtka - second hand

Komentarze

  1. No mega!
    Akurat zaczęłam prace w parku krajobrazowym i potrzebuję czegoś w tym stylu, dlatego Twój post bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie moro i te intensywnie czerwone szpilki to duet idealny. Sama również szykuję w najbliższym czasie stylizację z elementami moro. Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że przełamałaś ten strój szpilkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz !
    super zestaw
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. :) Te szpilki są genialne!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wszystko dopasowałaś!
    Szpilki trochę przełamują tę męskość moro!

    Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam moro! Cudownie wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Moro teraz rządzi, a do tego czerwone szpilki to już w ogóle, dziękuję, że zaobserwowałaś mojego bloga:*

    Zapraszam do siebie <3
    http://style4you-mt.blogspot.com/2016/06/test-tuszu-do-rzes-max-factor-2000.html



    OdpowiedzUsuń
  10. Szpilki dają wyraz całej stylizacji !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ryzykowne połączenie moro ze szpilkami u Ciebie wygląda świetnie. :-)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie Ci w kucyku i tej opasce! :) buty piękne ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się połączenie moro ze szpilkami :) Super!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się to połączenie! ♥
    Podkreśla, to co powinno, czyli Twoje kobiece kształty, jednocześnie zachowując nutę sportu i nonszalancji :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Your outfit is amazing!!! I loved the pants and jacket, and my favorite pieces are the lovely red shoes and the sweet bracelet with Hope as a charm! You look very beautiful!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz!!Fajnie to wszystko dopasowałaś, szpilki są boskie <3 <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się, choć moro nie lubię to chętnie ukradłabym dresy. Tylko ja wolałabym zdecydowanie jakieś prostsze połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bomba! uwielbiam moro w takim połączeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zachwyca mnie fason spodni, doskonale! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawienie klasycznych szpil ze spodniami moro!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama poluje na takie moro! Pięknie!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie! Swietnie szpilki wygladaja z moro :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Adorable pants. I really love this style :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam moro! bardzo mi się podoba tutaj dobranie czerwonych szpilek - wygląda to świetnie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. ekstra spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana bardzo mi się podoba połączenie tych spodni ze szpilkami. Krój ich jest cudowny <3.

    OdpowiedzUsuń
  27. No powiem Ci, że bosko :) a bluzka ma coś w sobie :)

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.