458. HISZPANKA

I mnie dosięgnął trend na bluzkę hiszpankę. Co prawda długo nie mogłam się do niej przekonać, ze względu na moje szerokie ramiona, ale pomyślałam, że raz się żyje no i mam! Przyzna się szczerze, że kupiłam jeszcze drugą, bardziej boho i do tego w motyle. Do tego dobrałam bardzo luźną stylizację - podarte jeansy, wygodne jazzówki i  kapelusz. Nowością jest też piękny, biały zegarek, który pasuje do wielu stylizacji. Nie dość, że przypadł mi do gustu jego kolor i chętnie będę wybierała go na lato, to jeszcze widzę go w nadchodzących outfitach (nie tylko tych romantycznych, ale również sportowych)!











buty - bonprix
jeansy - DIY
bluzka - One Love
kapelusz - Auchan
torebka -  Dresslink
zegarek - QQ Smile

Komentarze

  1. Genialne zestawienie- jednak sportowo, a romantycznie :) Ja jestem fanką hiszpanek, mam swoją ulubioną i mogłabym ją nosić bez przerwy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. :) Podoba mi się ta torebka i kapelusz.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia , wyglądasz przeuroczo a najbardziej spodobał mi się kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, tak romantycznie!Cudna bluzeczka, torebka i spodnie! (:

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzeczce. Zachwycająca stylizacja! Jesteś taka śliczna :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja hiszpanka (jejuuuu, jak ja nie lubię tego słowa - kojarzy mi się z grypą tylko i wyłącznie, nawet nie z Hiszpanką z wielkiej litery, czyli z mieszkanką Hiszpanii ;P) jest piękna!
    Nie zalewaj nam tu, nie masz wcale szerokich ramion.
    Masz normalne, zgrabne, dziewczęce ramionka, Patrycjo :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Jestem tego samego zdania.
      Wcale nie masz szerokich ramion.

      Usuń
  8. Ajaaajaaaj, no piekna masz ta bluzeczke! Swietny zestaw! Deliaktnie i dziewczeco! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze zadnej bluzki tego typu nie mam, ale równiez bardzo mi się podobaja :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW piękna jak zawsze :) Ostatnie zdjęcie wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie , urocze zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam bluzeczki hiszpanki.
    Sama podobną posiadam i jestem nią zachwycona !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale nie masz szerokich ramion, a bluzka cudna! Połączenie z podarciuchami i jazzówkami po prostu świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Świetny zestaw i zdjęcia!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna stylówka ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny zestaw kochana!! <3 Kochamy pastele <3 <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zestawienie, mi też podobają się bluzki z odkrytymi ramionami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tak samo jak Ty,mam szerokie ramiona i boje się jak będę wyglądała w tej bluzce :P
    btw. przepiękna stylizacja, obserwuję! :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I really like those hat. Looking absolutely gorgeous on you! :D

    Daniel x
    The Daniel Originals | Instagram: danielpoonvignez
    New Post: White Socks

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękny zestaw! Cudnie wyglądasz <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasuje Ci taki rodzaj bluzki! Bardzo ładne, pastelowe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja, bluzeczka Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygladasz przepieknie <3
    cudowna stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudna stylizacja dla mnie bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie delikatne, dziewczęce stylizacje! Bluzeczka jest śliczna, tak jak Ty!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. You look so lovely!

    xo,
    Priceless Ambition

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzeczka wygląda na Tobie świetnie, i wyglądasz w niej pięknie! Spodnie zdecydowanie pasują do całej stylizacji, a kapelusz wisienką na torcie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kapelusz! Całość bardzo stylowa, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak pięknie! super kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjnie wyglądasz! Boską masz tą bluzkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Love this peasant style top, so romantic!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie wyglądasz! Wszystko jak zawsze idealnie dobrane<3

    http://www.justcleo.pl/2016/06/beach-fashion-pink-tassels-blue-and.html

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzka jest genialna ! uwielbiam ten trend ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna bluzka ;)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Uwielbiamy takie stylizację, hiszpanka to absolutny hit sezonu, a podarte boyfriendy -klasyk :) Wyglądasz świetnie!

    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajna bluzka no i ten kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zestawienie, wyglądasz uroczo w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia i super stylizacja. Uwielbiam kapelusze, a bluzeczka dodaje całości romantyzmu, a z tymi butami i zegarkiem komponują się idealnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Basic and beautiful outfit with neutral colors! Kisses and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacje z hiszpankami ostatnio są bardzo popularne, jednak każda ma w sobie coś swojego. :-) Twoja jest śliczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Perfect style ! You are very pretty and elegant. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.