19 lutego 2016

431. Kolekcja Esmara B&W

Dzisiejsza stylizacja utrzymana w tonie black and white to moja propozycja na nieco cieplejsze dni, których ostatnio coraz więcej. Wygodna sukienka z kolekcji Esmara, połączona z wzorzystą chustką to duet doskonały. Dodatkowo płaszcz o prostym kroju, czarne rajstopy i proste dodatki - ciepła czapka, duża torba i buty na małym słupku. 









buty - CzasNaButy 
rajstopy - linia NOA by KNITTEX
sukienka - Lidl kolekcja Esmara
chustka - Lidl kolekcja Esmara
czapka - Kamea
płaszcz - CosmosModa
torba - Casu 

70 komentarzy:

  1. Płaszcz fantastyczny. Klasyka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny płaszczyk
    do twarzy Ci w szarościach

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja utrzymana w szarościach, które lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko podoba mi się w tym zestawie ;) pięknie wyglądasz ;)

    vixen fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że na dniach będą w Lidlu całkiem ładne sukienki, ale boję się, że to nie mój fason :(
    Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja !
    Zapraszam na mojego raczkującego bloga http://fashionandbeautyzuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szarości <3
    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wyglądasz super, a zdjęcia mega pozytywne :) Zarażasz uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie to zestawiłaś ze sobą, bardzo mi się podoba.
    Ślicznie i elegancko

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie :) choć ja chyba wolę kratę lub jednolite szaliki/chusty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię szarości, ładny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow I adore your look! Really gorgeous, lovely hat :)
    Happy weekend!
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny płaszcz, chyba się zakochałam! Pozdrawiam.


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. To jeden z ładniejszych Twoich zestawów, Patrycja!
    Ta szarość, ta chustka, torba, ogólne zestawienie całości - ja jestem zauroczona.
    I postawiłaś na dziewczęcy urok, który tak bardzo Ci służy :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna stylizacja nic dodac nic ujac:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia!!! extra stylizacja!!
    pozdrawiam!!!

    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa moje ulubione kolory w pięknym zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny płaszczyk, super wyglądasz:) dziękuje kochana za miły komentarz i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty świetne! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi sie płaszczyk i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawa stylizacja, fajne połączenie odcieni szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie wyglądasz, płaszcz bardzo w moim guście :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ZARA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialna stylizacja, świetnie wyglądasz, zapraszam do siebie
    obserwuję !
    i zapraszam http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne szarości, super płaszczyk i czapka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna stylizacja, idealnie dobrane dodatki i spójna całość. Świetnie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A u mnie znów spadł śnieg :( Świetna stylizacja!


    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. super look! świetny płaszczyk:)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Całość klasyk, w 100% ja. Jednak torba nie mój gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz! :) Bardzo ładny płaszczyk, no i radosny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szarość nie musi byc nudna Ty jesteś przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dla mkie najlepsza jest torba i czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz, kolorystyka rewelacyjna. Płaszcz jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny look. Lubię właśnie takie proste, acz efektowne połączenia - trafiłaś idealnie w mój gust :) Strzeż więc lepiej swojej garderoby! :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Stunning babe
    I'm so in love with this look.

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wyglądasz, masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Płaszczyk rewelacyjny. Prosty, ale ma coś w sobie co przyciąga wzrok. Super, a do tego w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne buty, 100% mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam właśnie takie kolory:)
    Płaszczyk masz śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne połączenie różnych odcieni szarości! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne buty i płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pieknie wyglądasz , super outfit ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super stylizacja, brakuje tylko wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mam całkiem podobną sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam wszystkie odcienie szarości, wspaniała stylizacja, samych sukcesów :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowny płaszczyk
    Zapraszam beautymix.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudny płaszczyk! Świetnie wyglądasz w takich szarościach :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. przepiękny płaszcz! ♥ świetnie Ci w takich kolorach :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylizacja! jak dla mnie idealny dobór kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyglądasz. :) Cały zestaw, jak dal mnie, jak najbardziej na tak! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak dziewczęco!
    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietny plaszczyk i torebka.Kolejna swietna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  56. kochana propozycja świetna - szarości tutaj to strzał w 10! Torba mi się bardzo podoba;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  57. Looking damn gorgeous. x

    Follower # 1101
    Following your blog. Hope you will follow back.
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń