20 grudnia 2015

419. ASTOR jak pięknie być sobą!

Od jakiegoś czasu mam przyjemność testowania kosmetyków marki Astor. Bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ pudru czy korektora używam już od jakiegoś czasu i naprawdę mi służą. Myślę, że te kosmetyki mogę polecić kobietom, które lubią wysoką jakość produktów lub potrzebują niewielu kosmetyków, by stworzyć efektowny makijaż!



Szminki w różowych odcieniach (nr. 102, 200, 103). Moja kosmetyczka składała się ze szminek jedynie w kolorze czerwonym. Na pomoc przyszły mi szminki Astor w delikatnych, różowych odcieniach. Nie potrafię wybrać mojego ulubionego, chociaż kolor 102 wysuwa się lekko na prowadzenie. Szminki delikatnie pielęgnują usta, nie wysuszają ich, dodatkowo trzymają się na ustach do 8 godzin (mina mojej koleżanki Ani, której powiedziałam, że tę szminkę mam już 7 godzin była naprawdę mocno zdziwiona, więc to chyba mówi samo za siebie!). Znajdziecie je w najróżniejszych, dobrze nasyconych kolorach, od różów, przez beże aż po czerwienie i bordo. Szminki są delikatnie błyszczące, mają kremową konsystencję i są naprawdę dobre! 

 Uważam, że moim odkryciem roku jest ten korektor Skin Match Protect. Zacznijmy od jego wspaniałego aplikatora - miękkiej, okrągłej gąbki, która jest prosta w użyciu i o wiele wygodniejsza od pędzelka. Pozwala świetnie dopasować się do skóry, więc u mnie ma już ogromny plus. A teraz kolejne informacje: dostępny jest w trzech kolorach. Doskonale maskuje niedoskonałości czy cienie pod oczami. Bardzo dobrze rozjaśnia i sprawia, że skóra od razu wygląda jaśniej i promienniej i świeżo. Ma lekką konsystencję, która nie lepi się, jest raczej kremowa i przyjemna. Produkt nawilża skórę, można się z nim czuć naprawdę komfortowo. Dodatkowo zawiera witaminy C i E! Jeśli nie możecie znaleźć idealnego korektora to polecam wypróbować właśnie ten. Mam nadzieję, że stanie się Waszym ulubionym!

Puder z bazą Perfect Stay 24h, czyli coś w rodzaju pudru i podkładu w jednym. No i takie coś rozumiem - kiedy potrzebuję zrobić szybki make-up dwa kosmetyki w jednym ułatwiają mi sprawę! Można go stosować i na sucho i na mokro - ja akurat preferuję tę drugą wersję, kiedy mam więcej czasu, a pierwszą, kiedy potrzebuję czegoś "na już". Posiada w środku gąbeczkę do aplikowania, która jest bardzo wygodna, kiedy chcemy poprawić makijaż na mieście. Podobno wytrzymuje 24 godziny, czego jeszcze nie wypróbowałam, ale naprawdę dobrze się trzyma, fajnie wygładza twarz i na pewno jest lekki, więc nie czujemy się jak "wytapetowane". Dostępny w trzech kolorach, więc każda z nas znajdzie dla siebie odpowiedni!
 
Róż to taki kosmetyk, z którym nie zawsze czuję się pewnie. Ten odmienił moje zdanie. Jest delikatny i świetnie wykańcza nasz naturalny makijaż. Nie rzuca się przesadnie w oczy, sprawia wrażenie naturalnego rumieńca. Jest w trzech odcieniach, więc idealnie dopasują się do naszej skóry. W opakowaniu znajdziemy też pędzelek i lusterko, czyli to kosmetyk idealny do damskiej torebki. Rozświetla cerę, doskonale kształtuje owal twarzy. Ma delikatną teksturę i naprawdę jest łatwy w aplikacji - wydaje mi się, że nie można z nim przesadzić. Polecam!


Wyniki konkursu
Dziękuję Wam za udział w tym szybkim konkursie. Niestety nagroda może być przyznana tylko jednej osobie. Z ogromną przyjemnością informuję, że nagrodę otrzymuje Aleksandra (a.zgardowska@wp.pl). Z niespodzianką, którą przygotowałam będziesz się czuła jeszcze bardziej kobieco i zmysłowo :)

Gratuluję i czekam na dane do wysyłki!

58 komentarzy:

  1. Monika, monia51168@op.pl
    Znam kosmetyki Astor tylko ze słyszenia i innych recenzji. Osobiście nie miałam z nimi do czynienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksandra - oleczka002@gmail.com - uwielbiam Astor Podkład do twarzy Perfect Stay i serdecznie go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katarzyna katarzyna-sz90@wp.pl Znam, ale nie było mi dane używać :) Chętnie spróbuje, bo słyszę często, że jest to bardzo dobra marka kosmetyków i nadawałaby się dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tylko marki Astor i mam kilka z Rimmel :) Z Astora kosmetyki są ogólnie trwałe i dobrej jakości ale mam swój numer 1 - Astor Perfect Stay - używam podkładu i korektora , jak do tej pory niezastąpiony, bardzo wygładza i rozświetla moją twarz ! To numer jeden w mojej kosmetyczce ! Numer dwa to Astor Mattitude ale ten podkład bardzo matuje dlatego wolę tamten , bardziej rozświetla moją buzię :) Szminki też używam z Astora - odcień 013 , najlepsza i bardzo trwała ,kolorek pasuje do moeje karnacji i do mojego typu urody bardzo energiczny i soczysty . Tuszu nie używam gdyż chodzę regularnie na przedłużanie rzęs . Ale mam też swój numer jeden jeżeli chodzi o kreski - najlepszy eyeliner Stimulong . Rysuje bardzo wyraziste i cienkie kreski polecam każdej damie . Używam także kredki do brwi Astor Eye Artist kredka do brwi - BROWN LINER - najlepsza , ma przy sobie szczteczkę :)To najlepsze według mnie kosmetyki z Astora ! Polecam gorąco każdemu :

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleksandra a.zgardowska@wp.pl używam kosmemtykow ASTOR przeważnie są to masakry do rzęs, ponieważ są wydajne, nie sklejają rzęs i spojrzenie jest bardzo zmysłowe i kobiece. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam i lubię Astora. Ale zdecydowanie najlepszy jest korektor Perfect Stay. Trwały, zakrywa wszystko, czego się nie chce pokazać. Nie ściera się, jest gęsty i bezwonny. Najlepszy korektor jakiego używałam, więc nie tylko numer 1 u Astora ale w kategorii korektorów w ogóle :)
    Joanna - malutka519@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Monika, monika.laskowska1993@wp.pl
    Używam kosmetyki Astor. Najbardziej lubię Perfect Stay 24 H, Podkład Astor. Skóra pozostaje nawilżona i rozświetlona przez cały dzień. Lekka konsystencja pozwala na łatwe i dokładne rozprowadzenie podkładu, makijaż po wykończeniu utrzymuje się kilka godzin, moim zdaniem mało która z kobiet nosi makijaż przez 24 godziny, ja na pewno nie i nie mogłam tego sprawdzić. Co więcej, jeżeli chodzi o moją cerę, podkład ten po zastosowaniu był niewidoczny i nie tworzył na twarzy sztucznej maski. Kolejnym atutem jest także zgrabne opakowanie z wygodnym dozownikiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam dodać e-maila :D ------- ewapegiel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzena - marzeena69@gmail.com
    Sama używam, jednak tylko lakierów do paznokci (Quick `n Go! 45 Sec.) i są naprawdę świetne, szybko schną, mają piękne kolory i zdecydowanie nie żałuję zakupu :) Ale więcej produktów znam też z opowieści koleżanek i kuszą bardzo! Tusze, pudry i korektory Astora są bardzo wychwalane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrycja pati.03@wp.pl
    Kosmetyki marki Astor znam, lecz miałam przyjemność wypróbować tylko tusz do rzęs wydłużający. Bylam nim zachwycona bo był trwały i ładnie wyglądał. Bardzo chciałabym móc przetestować inne kosmetyki tej marki bo słyszałam wiele pozytywnych opinii o niej. Szczególnie ciekawią mnie szminki, pomadki ponieważ te z innych firm nie zadowoliły mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelina, ewelina.sykala@onet.pl
    Nie znam i nigdy nie używałam kosmetyków Astor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danuta danutakam12.04@gmail.com z kosmetyków marki astor wypróbowałam tylko pare razy lakier lacque deluxe , mam zamiar zaopatrzyć się w podkład perfect stay 24 bo dużo moich koleżanek chwali sobie ten podkład tak samo jak tusze czy pudry

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdalena :) ekawa@spoko.pl Znam kosmetyki z firmy Astor z widzenia w drogerii i słyszenia nigdy nie miałam z nimi do czynienia chętnie przetestuję ten produkt gdyż słyszałam wiele dobrych opinii na ten temat najbardziej mnie interesuje szminka słyszałam dobre opinii o szminkach z firmy Astor polecano mi ze jest długotrwały, odpowiednia konsystencja dla ust akurat to mi pasuje gdyż szminka daje nawilżenia oraz jest nasycony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Magdalena, nikolsosna@o2.pl
    niestety nie znam kosmetyków Astor, mam tylko lakier do paznokci Quick'n' Go ! który jest świetny, bardzo szybko schnie, pędzelek jest akurat dla takich niewprawionych osób w malowaniu, jak ja, no i długo się trzyma, nie odpryskuje, aha no i nie ma smug kiedy maluje się płytkę

    OdpowiedzUsuń
  15. justyna, justynka24423@wp.pl kosmetyki astor znam z widzenia i slyszenia osobiscie ich nie uzywam bo sa najzwyczajniej nie na moja kieszen(za drogie) a jako osoba nie pracujaca nie moge sobie na taki luxus pozwolic :) pozdrawiam justyna kwiatkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się te pomadki !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Niewiele kosmetyków do wykonania makijażu- to dokładnie to, czego potrzebuję. Bardzo podobają mi się szminki. Mam jednak wątpliwości, czy takie kolory nie przyciągają zbyt dużej uwagi do ust? Mam nieco nierówne zęby i nie chciałabym, żeby kolor pomadki jeszcze bardziej zwrócił uwagę na moje niedoskonałości.

    Zrób świąteczne ozdoby w domu- sprawdź, jakie to proste!

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalia,slodkokwasnakuchnia@wp.pl
    Witaj.Znam kosmetyki Astor tylko z drogerii.Jeszcze nigdy ich nie używałam ponieważ w drogerii w moim mieście jest tylko kilka kosmetyków Astor i niestety nie w "moich" odcieniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne pomadki.

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne odcienie tych szminek :) Jest w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście że znam kosmetyki marki Astor ... to m.in. moje ukochane tusze do rzęs. Używam regularnie i nie zamierzam przestać!
    Karolina (karolciapajak@poczta.onet.pl )

    OdpowiedzUsuń
  22. Wlasnie jestem posiadaczka blyszczyku perfect stay 024 Anazing Rose Przyjmemny kolorek delikatny kolor nadaje usta blask taki idealny na codzien. I ma delikatny zapach co bardzo lubie.jusi@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. What a beautiful color lipsticks :) Very gently!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Natalia, natalkatabor@interia.pl
    Nie znam kosmetyków z firmy Astor, ale słyszałam bardzo dużo pozytywnych komentarzy na ich temat ;) Z chęcią więc bym ich spróbowała. :) Pozdrawiam, i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw szminek którym nie pogardziłaby żadna kobieta! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie używam niestety kosmetyków marki astor ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szminki są przecudne i w pięknych odcieniach różu. Ja takie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Paulina paulini1994@op.pl
    Szminki w odcieniach rozowych prezentuja sie rewelacyjnie ! Chodz i tak uwielbiam szminke czerwona i oczywiscie tylko Astor :) usta sa cudowne i trwale trzymaja kolor . Tusze z Astora rowniez podkreslaja piekno oka , gdyz wydluzaja cudownie rzesy . W mojej kosmetyczce dominuja kosmetyki z Astora . Uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachęciłaś mnie do wypróbowania korektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście znam markę Astor. Moim ulubionym produktem jest Perfect Stay
    Lakier Gel Shine z Lycrą. To absolutny hit, jeśli chodzi o trwałość. Gdy pomaluję nim paznokcie mogę być pewna, że będą pięknie błyszczeć bez nakładania top coat'u. Kolory nasycone, wyraziste, po prostu piękne. Od razu teraz nasuwa mi się ich hasło "Astor- jak pięknie być sobą" :D
    PS. Szminki cuda, a jest też mam tylko czerwone :D

    Daria omena27@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nic z tych kosmetyków, jakoś nie za często sięgam po produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ula ulcia87@interia.pl
    Znam firmę Astor z reklam,ale nie używałam nigdy ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dorota cichon.d.h@gmail.com Mój ulubiony kosmetyk od Astor to puder prasowany Skin Match - jest świetny na co dzień do utrwalenia makijażu, dobrze matuje, nie widać go na twarzy, jest wydajny i trwały. Polecam do torebki do poprawek mejkapu w ciągu dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Izabella, panoramaqueen@gmail.com

    Z Astora mam do czynienia tylko z jednym kosmetykiem, mianowicie z bazą pod makijaż. Trafiłam na nią przypadkowo, a konkretniej - dostałam jako urodzinowy prezent. Od niemalże roku (oczywiście musiałam kupić dwie sztuki tej bazy, niestety nie jest wieczna w sensie pojemności) towarzyszy mi dzień w dzień. Lubię ją. Za co? Za to, że się sprawdza. Nigdy mnie nie zawiodła. Cena na plus, opakowanie też.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiola Kubic :) w.kubic@o2.pl
    Kosmetyki firmy Astor znam jedynie z reklam :P nie używam zbyt wielu kosmetyków, ale te których używam nie są niestety firmy Astor.. Mam jednak ochotę wypróbować kilku i myślę że w niedalekiej przyszłości to zrobię:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Janina, niina.a@interia.pl
    Z kosmetyków Astor bardzo lubię masełka w kredce, świetnie nawilżają usta i wyglądają naturalnie. Poza tym uwielbiam Astor Skin Match 4EverBronzer i nigdy się z nim nie rozstaje, a jeśli tak to na krótko i zawsze do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasia :) kaja350@vp.pl
    Znam tusz do rzęs i podkład Astor-jestem bardzo zadowolona z ich działania i jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam na imię jak jedyny żeński król Polski: JADWIGA-prawda, że dumnie! ;) a mój email to: jadziad525@wp.pl :)
    Znam i przyjaźnię się z Astorem od lat. Uwielbiam podkład Perfect Stay z bazą 2 w 1, bo jest idealny dla zabieganych kobiet takich jak ja, dla których doba powinna liczyć zdecydowanie więcej niż 24h. On sprawia, że mój makijaż jest trwały, niedoskonałości są zatuszowane przez cały dzień i nie wymaga poprawek. To mój cudotwórca. Królowa (swojego mieszkania;-) Jadwiga z perfekcyjną cerą? Jak najbardziej! Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  39. Adrianna - throngofdreams@gmail.com

    W mojej kosmetyczce w chwili obecnej nie mam kosmetyków firmy Astor, gdyż te co miałam - skończyły się. Bardzo dobrze wspominam podkład Astor Perfect Stay 24 H. Był to mój pierwszy podkład "z pompką" :D Idealnie dopasowywał się do mojego koloru skóry i dobrze krył niedoskonałości.

    P.S. Bardziej niż kosmetyki zachęciła mnie kartka świąteczna od z życzeniami od Ciebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anna, anianiezgodka@interia.eu

    Znam kosmetyki Astor, obecnie nie mam żadnego w mojej kosmetyczce...Dlaczego? Kiedyś bardzo namiętnie używałam ich lakierów do paznokci, nie było miesiąca, w którym bym jakiegoś nie kupiła. Są bardzo dobre, trwałe, cudowne krycie i odpowiednia cena.

    OdpowiedzUsuń
  41. Aaa wczoraj pisałam i chyba nie poszło. Także jeszcze raz.
    Joanna joanna91@vp.pl
    Nie wyobrażam sobie makijażu bez podkładu i pudru. W tym celu używam zestawu Perfect stay 24h (podklad i puder). Szczególnie pudrem jestem zachwycona-mam go zawsze w torebce, by móc poprawić makijaż w każdej chwili. Cieszę się że nie muszę juz testować innych podkładów-mam już swój nr 1! Astor-dzięki ;)!

    OdpowiedzUsuń
  42. Odwiedzam każdy Twój nowy post na stronie :)

    I follow you on Google + and GFC .
    Do you like CHIC Guide? - Join this site:

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję ! ♡ jestem bardzo ciekawa kartki !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Like the first photo :)

    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  45. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    CARA PENGOBATAN PENYAKIT
    OBAT HERBAL AMPUH
    CIRI-CIRI PENYAKIT
    PANTANGAN PENYAKIT
    GEJALA PENYAKIT

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda na to że się spóźniłam :) No cóż, przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  47. The lipsticks have such an amazing color! I love those tones of pink!
    You have a really nice blog, what do you say about follow each other? I will follow you back. Keep in touch!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  48. Zaciekawiłaś mnie tą kolorówką :) z tej firmy mam obecnie tylko podkład a jakiś czas temu posiadałam też lakier do paznokci i z niego byłam mega zadowolona :)
    Najbardziej ciekawią mnie pomadki oraz korektor, chociaż ten puder 2w1 również kusząco się prezentuje :))

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń