413. Spotkanie Lubuskich Blogerek

Z wielkim uśmiechem wyczekiwałam 6. listopada. Miałam ogromną nadzieję, że to będzie udany dzień i myślę, że się nie pomyliłam. Było to już siódme Spotkanie Lubuskich Blogerek, w którym uczestniczyłam. Spotkałyśmy się o godzinie 18 w herbaciarni Bubble Me. To naprawdę magiczne miejsce i panuje tam wspaniała atmosfera. Jest urządzone nowocześnie, ale skromnie i to mi się chyba podoba najbardziej. No i chyba tam serwują najlepszą Bubble Tea jaką piłam. I lody też. I wszystkie desery. I właściwie mogłabym stamtąd nie wychodzić. Zjadłam lody, wypiłam herbatkę, było bardzo smacznie. Właściciele to niezwykle sympatyczni ludzie. Cały czas uśmiechnięci, ale pracujący na wysokich obrotach. Cóż, chyba nie mogłam wybrać lepszego miejsca.
Swoją obecnością wieczór umiliła nam Pani Daria z salonu Hexeline reprezentująca również całą Galerię Grafitt. Opowiedziała o marce, różnych ciekawostkach i mimo maleńkiego stresu udało nam się porozmawiać o trendach, ponadczasowej małej czarnej i wszystkich innych babskich sprawach. Albo prawie wszystkich. Bo o kolejnych opowiedziały nam świetne dziewczyny z firmy Oriflame. Testowałyśmy wszystko co się dało, słuchałyśmy porad, informacji o nowościach i każda z nas miała wykonany zabieg, aby nasze ręce były delikatne i gładkie. 
Zjadłyśmy też wspaniałe babeczki przygotowane przez Babeczkarnię. Chyba większość z nas się nimi zachwyciła. Były urocze, smakowały fantastycznie no i mogłabym ich zjeść wiele. Was zapraszam do jedzenia oczami, bo zdjęcia są kolorowe i smaczne!















Chciałabym podziękować wszystkim dziewczynom, które wzięły udział w spotkaniu. Jesteście naprawdę świetne i cieszę się, że mogłam przygotować dla Was ten wieczór. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze wiele razy i będziemy miały więcej okazji do rozmów. 


Otrzymałyśmy wiele ciekawych prezentów, za które również bardzo dziękuję. To ogromna przyjemność móc wyjść ze spotkania z torbą przyjemności i to takich, które na pewno mi się przydadzą. Jeszcze raz bardzo dziękuję, a teraz możecie obejrzeć zdjęcia!

  Kosmetyki Ingrid Cosmetics znam już od dłuższego czasu i chętnie używam. Jednak wszystkie, które otrzymałam na spotkaniu są dla mnie nowością, więc chętnie je przetestuję. Szczególnie ciekawa jestem bazy, bo etap poszukiwania najlepszej cały czas jest otwarty. Z ogromną przyjemnością przetestuję kosmetyki i relację zdam Wam na blogu.
 Pachnąca szafa przygotowała dla nas kwiatowe niespodzianki i kominek, w którym możemy palić olejek zapachowy. Moim zdaniem w stu procentach trafiony upominek, mój pokój zamienił się w pachnącą jaskinię, z której nie chcę wychodzić!
 Jeśli szukasz kodów rabatowych  to znam idealne miejsce w sieci. Zajrzyj na Promoszop, a jestem pewna, że nie będziesz umiał wyjść bez rabatu, promocji czy kodu. Zdecydowanie polecam. A my na spotkaniu otrzymałyśmy od Promoszop.pl bon do internetowej perfumerii Douglas! Już wiem na co wydam swój.
 Cederroth zadbał o nas i przesłał plastry. Mam nadzieję, że moment ich użycia będę mogła odłożyć na daleką przyszłość, ale cieszę się, że mam je w swojej apteczce. 
Mniam, Kraina Słodkości przygotowała dla nas smaczne i kolorowe paczuszki. A dla Was konkurs, który już niedługo wystartuje na moim facebookowym profilu.
 W losowaniu Oriflame przypadła mi szminka. Cieszę się, bo czerwone usta towarzyszą mi bardzo często w stylizacjach, co pewnie zauważyliście!
 Galeria Grafitt wysyła nas na siłownię. Fabryka Formy przez trzy dni zadba o mnie, a ja zdecyduję, czy zostanę na dłużej. Mam zamiar się świetnie bawić i może spotkam pozostałe dziewczyny?
 Dobrze wiecie, że mam już kilka rzeczy ze sklepu Geekfashion i bardzo je lubię. Do kolekcji wpadła poszewka na poduszkę i skarpetki. No to co, Hakuna Matata? :)
 Ta kolorowa paczka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. O stopy zadba tym razem I.M.P.A. z czego bardzo się cieszę. Najbardziej interesuje mnie proszek do peelingu, więc pewnie też trochę o nim poczytacie.
HairSPA podarowało nam zniżkę na turbany termalne. Chętnie wypróbuję taki turban, bo ciekawi mnie jego działanie. 

Komentarze

  1. Szkoda że nie mogłam być na spotkaniu :( Widzę że się udało ! Świetna organizacja, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Szkoda,że nie mogłam być :) Wspaniała atmosfera i super prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne spotkanie. I ile wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. plusem takich spotkań to poznanie bardzo ciekawych ludzi

    _____________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciach widać, że to było naprawdę udane spotkanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda naprawdę świetnie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że bliżej mnie nie odbywają się takie spotkania. Chyba nie mamy tu za wiele blogerek. :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bardzo chcialabym udac sie na takie spotkanie, achhh

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że udane spotkanie :) miłego testowania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dość, że fajnie spędzony czas w gronie blogerek, to jeszcze paru ciekawostek kosmetycznych moglas sie dowiedziec ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ze udało się zrobić takie spotkanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. So beautiful event and so interesting products!!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  13. no no no bardzo ciekawe upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie eventy wiec zazdroszczę możliwości udziału. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful pics, it looks a great and funny event!

    My last post: Dark light

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  18. jeeeej te babeczki z różowymi kokardkami są boskie- aż szkoda byłoby mi ich jeść :) hehe

    Ale Ci zazdroszczę tego spotkania, żałuję, że w moich okolicach nikt takich nie orzganizuje, bo sama chętnie poznalabym kilka osob z naszej blogosfery :) :)

    Widzę kilka znajomych twarzy :) super wyglądacie dziewczyny, widać że spotkanie udane, buźki uśmiechnięte- czego chcieć więcej :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnopolskie spotkanie blogerek- zapowiada się ciekawie :) oczywiście kochana ja jestem chętna :)
      U mnie na blogu trochę się rozpisałam na ten temat, także wpadaj odpowiedzieć mi na te pytania, bo już nie mogę się doczekać :) hihihihii

      Usuń
  19. Takie spotkania muszą być bardzo ciekawe, widać że fajnie się bawiłyście razem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. this looks so much fun! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne takie spotkania ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, uwielbiam takie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super spotkanie ,widze bylo smakowo,kolorowo ,pachnąco i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie, że miałaś okazję być na takim spotkaniu :)
    czy mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie! Sama chętnie bym poszła na takie spotkanie :)
    Świetne fotki, aż ślinka leci :)

    www.szafamajniaka.blogspot.com www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe doświadczenie. Szkoda, że mnie nie było. Obserwuję. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Great event! Nice pictures! xxx
    www.travelera.es
    My Instagram @travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  28. Widac, ze swietnie się bawilyscie;) Takie spontania są swietne;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.