3 października 2015

405. Rajstopy w kropki

Do tego typu rajstop trzeba mnie było przekonywać bardzo długo. Nie czułam się w nich dobrze aż do dziś. Postanowiłam jednak, że je założę i to chyba była bardzo dobra decyzja! Teraz nie mogę się z nimi rozstać! Wzór dopełnił stylizację, która odrobinę łamie stereotypy - nie jest do końca elegancka, bo sportowa bluza dodaje jej charakteru. Rzadko możecie mnie zobaczyć w takim wydaniu, więc mam nadzieję, że chociaż odrobinę się Wam spodoba!








buty - Deichmann
rajstopy - Gabriella
spódniczka - Giovanna
bluza - FactoryPrice
torebka - Fabiola
kurtka - Cropp

65 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie stylowe przeplatańce. Rajstopy świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rajstopy są przeurocze! Cudowne zestawienie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy tu jako pierwsi, powtórzymy raz jeszcze, że bardzo nam się podoba cała stylizacja i oczywiście to, że wykorzystałaś w niej bluzę z naszego asortymentu ;) Pozdrawiamy serdecznie, zespół factoryprice.pl http:/factoryprice.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rajstopy w kropeczki, a w tej stylizacji wyglądają świetnie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tymi rajstopami, cała stylizacja wygląda dzięki temu jeszcze ciekawiej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    Moim zdaniem tego typu rajstopy o wiele lepiej wypadają w jakichś nietypowych połączeniach, niż w zestawach typowo eleganckich :)
    W nich bowiem zawsze wydają mi się balansować na granicy kiczu i wulgarności ;)

    a tu są po prostu urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby wystrój bloga się zmienił ? Dopiero dziś zauważyłam i jestem pod wrażeniem, super zmiana

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) mam podobne rajstopy tylko że w serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłaś coś z włosami ? :) rajstopy są fajniutkie :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. śmiesznie wyglądają te rajstopy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopki są świetne! Uwielbiam moje w drobne kropeczki :) Powinnaś częściej sięgac w coś innego niż dotychczas w takim razie, bo świetnie Ci to wychodzi! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  12. Rajstopy w kropki to widziałam, ale w takie to jeszcze nie :)

    _________________
    Idealna toaletka
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz genialnie! przepięknie

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kropki i grochy na rajstopach, potrafią ożywić niejedną stylizację :) Sama mam dwie pary, ale w drobne kropeczki.
    Udane połączenie zupełnie odmiennych stylów, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra wyszło, fajne te rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale te rajstopki są śliczne <3. Super stylizacja, bardzo kobieca! Nie mam żadnych tego typu rajstop, niestety mi takie nie pasują :(.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze że się przekonałaś, bo całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że założyłaś bluzę a nie jakąś elegancką bluzę. Byłoby wtedy w takim dziwnym stylu a tak jest super! Jak dla mnie wyglądasz ślicznie, tak młodzieńczo i zadziornie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw takie połączenia podobają mi się najbardziej, śliczne rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny zestaw! podoba mi się, że założyłaś takie własnie rajstopki !Też zamierzam sobie je kupic;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz, a jakie nogi!! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. nice outfit!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Zalotnie wyszło :) I bardzo kobieco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rajstopy ;)

    http://niemiecka-inspiracja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne rajstopy, wszystko idealnie pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. What a cute outfit! <3 I love it!!!

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Te buciki na szpilce dodają tej stylizacji elegancji ,gdyby to były inne buty sportowe wtedy stylizacja nie byłaby do końca elegancka ;) Jak dla mnie nawet taką bluzę w tej wersji można zaliczyć do elegancji ;)
    Podoba się :)

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post i zdjecia,
    Thank you for sharing this with us. *-:
    Follow my blog if you'd like to join my monthly give-away.
    BLOG: http://its-dominica.blogspot.co.uk/
    INSTAGRAM: its.dominica.s

    OdpowiedzUsuń
  31. Przez te rajstopy stylizacja nabrala fajnej dynamicznosci wedlug mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Rajstopy świetne,tez chcę takie! ;)

    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. You look great dear!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze rajstopki w kropki :D!
    Świetny zestaw kochana!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny look, uwielbiam połączenie czerni z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  37. czytając tytuł rajstopy w kropki pomyślałam co za kicz ale jak pooglądałam to sama bym założyła :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful outfit, I love the jacket xxx
    www.travelera.es

    My Instagram @travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  39. love this look!
    back to sending my love from the sandpit...
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie cudne są te rajstopki!
    Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Love love!!!!

    TGS
    xoxo

    http://thegaragestarlets.com/2015/10/lines/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna!
    Ja jestem zmarzluch, więc to juz nie na ta pogode :( Ale buty to mam identyczne!!
    Pozdrawiam :*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  43. jak cudnie..trochę wygody trochę elegancji :) lubię takie miksy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz! Moje nogi niestety nie pozwalają na założenie takich rajstop...a szkoda!

    Jak dbać o ubrania podczas prania? Blog TRENDY MAMMA

    OdpowiedzUsuń
  45. Sassy and rockin! I love your style.

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietne są te rajstopy:) Chyba też sobie takie kupię:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurtka i torebka skradły moje serducho, super look!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/10/camel-coat-leather-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam spódnice i sukienki, a w takiej wersji z jakimś ciekawym dodatkiem szczególnie. Tu tym dodatkiem są rajstopy. Kropki rozrzucone nieregularnie i różnej wielkości wyglądają ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo dobrze, że przekonałaś się do tych rajstop, bo super w nich wyglądasz ;) Powinnaś częściej się tak ubierać, bo wyglądasz pięknie w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Rajstopy Gabriella są wyjątkowe :) zawsze mi jakieś wpadają w oko :) uwielbiam rajstopy :) Marcelina Łukasz Felisiak :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kropeczki czy to mniejsze czy większe zawsze są w modzie ... i będą ... do końca istnienia rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawie to wygląda ale chyba na takie kropy o roznej wielkości bym się nie odważyła, więc podziwiam :) ja stawiam na bardziej klasyczne motywy ale za to z pazurkiem ;) np tutaj http://www.pinup.style/kategoria/rajstopy-fantasy/rajstopy-pin-up-style-fantasy-etna-nero

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciekawe rajstopy. Takich chyba jeszcze nie widziałam. Doskonale ożywiły stonowaną stylizację :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń