1 lipca 2015

382. Różowa torba

Każdą, nawet najnudniejszą stylizację można uratować dodatkami - myślę, że to wcale nie jest problemem. Ja tym razem postawiłam na przepiękną, ogromną, filcową torbę marki Fabiola. Jestem w niej totalnie zakochana i jest to torba, z którą nie rozstanę się przez całe lato - będzie idealnie pasowała na plażę, na zakupy, na grilla, dosłownie wszędzie tam, gdzie będę mogła się pojawić z torebką i pomieści wszystko, co tylko będę chciała!







buty - bonprix
kombinezon - dresslink
narzutka - SYNCshop
bransoletki - AgnesArt & prezent od Tynki
torba - Fabiola / tutaj
okulary - dresslink

125 komentarzy:

  1. cudownie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie wyglądasz!
    A torba boska ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku *.* jaki ty masz piękny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, jak cudnie! :) strasznie mi się zdjęcia podobają i torba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się! ;) Dodatki robią naprawdę wiele, więc dobra torebka czy gustowny naszyjnik ożywią każdąs tylizacje! ;)
    Torba genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się dodatki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka cudna,świetnie ożywia stylizację.Ale Ty masz piękne włosy-marzenie <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. You look really pretty there, I like these colors of the outfit. So delicate and cosy:) Besides, those snapshots are so lovely!
    Have a fabulous time!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany!
    ile dziewczęcości zyskał ten look dzięki tej torbie!

    super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lekki, luźny wygląd, prezentujesz się pięknie, a torebka to dopełnienie całości, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta torba faktycznie nadała charakter całości ale i bez niej zestaw jest świetny!! A Ty po prostu urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny kolor!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/pasiaste-ogrodniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie jakoś nie przekonują te torby . Nie mój styl .
    Choć kto wie może na plaże bym zabrała :) Słodko wyglądasz .

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDOWNIE, LEKKO I DZIEWCZĘCO!

    pozdrawiam!
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta torebka! Zabrałabym ją nawet na plaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna torebka, ma świetny, żywy, wakacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba jest super ma bardzo ładny słodki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest cudna <3 Prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobieco i na luzie ;) ❤

    ANNA WALEWSKA

    OdpowiedzUsuń
  21. "Choruję" na te torebki. ;-) Rzeczywiście, jedna rzecz "robi" wszystko. A już szczególnie w takim kolorze. :-D Pozdrawiam! Basia Berus

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi sie Twój zestaw a torba wygrywa wszystko! jest bardzo praktyczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny zywy kolor

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam na fabioli. Ta torebka robi wrażenie! Choć mój facet stwierdził, ze z takim wielkim cukierkiem to mnie do domu nie wpuści :D

    Podpisano Kasia Katka z FB

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna torebka. W ogóle Fabiola ma super torebki. Magda Jarguz

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna torba, bardzo pasuje na lato ;)

    Zuzka Michalska z Fb

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekna torba!!! Cudowny kolor, użyteczna, wygodna!! Po przeczytaniu tego wpisu postanowiłam że muszę sobie zamówić to cudo :)
    Podpisano: Natal Ka z fb

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna stylizacja a prosty strój nabrał super wyrazistosci dzięki tej torbie :) sama bym wybrała ten kolor.
    Joanna Gładysz

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna jak zawsze (Katarzyna Śledź)

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebka megaaaaa! Stylizacja Obłędna 😉 wyglądasz przepięknie 😉
    Angelika Angela z fb

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są te torby. O wiele ładniejsze od gumowych. Marzy mi się taki kosz. Chętnie pokazałabym go u siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka zjawiskowa no i te okulary- piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta torba idealnie współgra z kombinezonem :) jest świetna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzy mi się taka torba, a z tą stylizację idealnie współgra. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście - ubrana nie jesteś zbyt kolorowo, jednak torba zdecydowanie ożywia cały outfit. Dodatki, takie jak bransoletki, również ubarwiają stylizację. Kolorki jak najbardziej wakacyjne :) I o to chodzi latem!

    OdpowiedzUsuń
  36. Magdalena Potyrała2 lipca 2015 02:55

    Torebka pięknabaaardzo pojemna a do tego w pięknym różowym kolorze w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba ta stylizacja bo jest na luzie, takie właśnie Lubie ;)
    A i super torba.
    Pozdrawiam z fb
    Samira R

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka piękna bardzo pojemna i do tego w pięknym różowym kolorze w sam raz na lato
    podpisała Magdalena Potyrała

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podobają mi się u kogoś takie torby, wyglądają rewelacyjnie, jednak ja nie mogę się przekonać do jej kupna, sama nie wiem dlaczego :) Zauroczyłam się też bransoletkami, uwielbiam nosić je w podobny sposób! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz :-* pozdrawiam :-) Klaudia z fb

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie wyglądasz :-* pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Torba idealna, a ty taka piękna ! 😍

    Ewelina Wioska ; )

    OdpowiedzUsuń
  43. Te torebki tez mi się podobają :)
    A tobie idealnie pasuje, dodaje ci uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super stylizacja :) a ta torebeczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nic dodać nic ująć -jak zwykle superaśnie :-) Jolanta Kuchnicka

    OdpowiedzUsuń
  46. super ta rozowa torebeczka - idealna na lato, na wypady nad wode <3

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam torebki filcowe ale tych Fabioli nie miałam okazji jeszcze widzieć na żywo. kolory mają świetne a i rozmiarowo jak najbardziej odpowiadające :) muszę się rozejrzeć ;) ps. świetny kolor kombinezonu

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekna stylizacja a torebka bomba!

    OdpowiedzUsuń
  49. pięknie wyglądasz :) i zestawienie dodatków idealny :) a torebka mmm cudowna <3 marzy mi się taka i właśnie w tym pięknym kolorze :) pozdrawiam serdecznie i słonecznie :) Edyta Wyzińska Kowalik

    OdpowiedzUsuń
  50. Super wygladasz:) i fajny masz styl chociaz siebie w nim nie widze moze jestem staromodna ^^ Joanna Myzyk z fb

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczna torba :D również się nad podobną zastanawiam <3 idealna na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się to letnie zestawienie. Patrycja Panewasz

    OdpowiedzUsuń
  53. Torebki w tym stylu robią ostatnio furorę. Ja jakoś się do nich nie mogę przekonać....ale...może kiedyś. Póki co to tylko na plażę xD

    OdpowiedzUsuń
  54. Torba piękna, bardzo do ciebie pasuje :) Gabriela Czerwińska

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam takie duże torby! ❤

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia! A torba jest super - chyba idealna na plażę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super letni look :)

    Katarzyna Bizowska

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowna torba, wygląda nawet lepiej niż te gumowe różowe:)
    klikniesz w linki w moim nowym poście? bardzo mi pomożesz:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ta torba jest cudowna :) Widać, że jest bardzo pojemna i jeszcze ten kolor, idealny na lato. Kliknęłam w linki :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. love it :)
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Torba faktycznie cudowna <3 I ten kolor :3

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowna torba, cudowny wpis i cudowny blog. Z chęcią przycupnę tutaj na dłużej :) Pozdrawiam, Ewa Moszyńska.

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo piękne zestawwienie ,zresztą nie tylko to inne równie ciekawe .miłego wieczoru Jolanta Wójcicka

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękna torebka,pakowna można z nią iść wszędzie jest pojemna. A kolorek bardzo ładny.Pasuje do całej twojej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  65. widać gumowe akcesoria stają się coraz bardziej modne! Świetna stylizacja, torebka to taka "kropka nad i" ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Już widziałam i podziwiałam zdjęcia na Fabioli :) W pełni rozumiem i podzielam ich pochwały :)
    Każda (!!!) rzecz z sesji mnie urzekła, szczególnie torebka (super kolor) i narzutka. Wszystkie zdjęcia z sesji są bardzo ciekawe, ale ostatnie jest najpiękniejsze :) Świetna modelka i świetny fotograf!
    Pozdrawiam Dorota Kalinowska

    OdpowiedzUsuń
  67. te torebki Fabioli to są coraz ładniejsze , jak się nie będę mogła zdecydować to będzie mnie kusiło mieć więcej niż jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetna ta torba i widać, że bardzo pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  69. piękna ! pojemna ale przede wszystkim różowa ! uwielbiam kolorowe torebki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowna torba na lato-dość pojemna,rzucający się w oczy kolor i z pewnością przyda się w każdej sytuacji-nie tylko na działkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jestem kolekcjonerka torebek :P i kazda nowa musze chowac przed moim prawie M :D Zuzia Andryka

    OdpowiedzUsuń
  72. Torba jest cudowna, na lato idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/
    Torebka jest fantastyczna! <3

    oczywiście szczerze klikam i pomagam:kombinezon 6,92$, okulary 2,84$


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek z obecnego posta oraz sukienki z poprzedniego? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  74. Jest Piekna <3 ! Marzenie , chce taką :-)
    Patrycja Urbaniak

    OdpowiedzUsuń
  75. I love that purse! Those flowers are so cute!
    Melanie @ meandmr.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękna torebeczka, marzy ni się taka ☺

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękna torebka w moim ulubionym kolorze. Marzy mi się. Justyna Mordeja

    OdpowiedzUsuń
  78. Sliczna stylizacja. Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczna torebka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie letnio i przyjemnie . Bardzo interesują mnie opinie o tej torbie myślę już o niej od jakiegoś czasu i znów jestem krok bliżej przy zakupie dzięki tobie :)
    Pozdrawiam
    Katarzyna Klich

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczny strój a torebka dodaje jeszcze dodatkowego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Idealna stylizacja na letnie dni! Przepiękna torebeczka która nadaje charakteru całości! ✔👌💋
    Pozdrawiam,
    Weronika Murańska

    OdpowiedzUsuń
  83. fajna torba, lubię pojemne.

    Izabela Rogala na facebook.

    OdpowiedzUsuń
  84. Piekna pakowna torebka :) Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetna różowa torba lato. Doskonały masz styl

    OdpowiedzUsuń
  86. świetny blog. I torebka również tylko nie w moim tylu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Jak cudnie i słodko :-)
    Czy Ty czasem nie jesteś z Zielonej Góry? :-) Ja również :D Czemu ja o Tobie wcześniej nie słyszałam? ;p
    Obserwuję, by być bliżej Ciebie :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  88. Wyglądasz pięknie - dziewczęco i zalotnie :)
    Całość idealnie skomponowana. A torba mega !
    Pozdrawiam słonecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie wiem czy juz zauwazylas ale bardzo lubie torebki fabiola

    OdpowiedzUsuń
  90. Torba przepiękna! Poluje na taką ;)
    POOOZDRAWIAM!

    Emila Porębska

    OdpowiedzUsuń
  91. Mimo, że torba ta jest filcowa dzięki temu, że jest różowa świetnie nadaje się do letnich stylizacji, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Najlepsza torba pod słońcem :D Też ją mam :) Jest cudna :) Pozdrawiam - Sara

    OdpowiedzUsuń
  93. super torba tez mi sie taka marzy- tylko że niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zakochałam się w tej torebce naprawdę <3 Karolina Żądło.

    OdpowiedzUsuń
  95. Trafilam tu przypadkiem. Blog naprawde super. Swietnie mi sie go czyta. Torba piekna. Zakochalam sie w niej! Ogolnie ladny stylizacja. Pozdrawiam ! Marta Maj ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Extra stylizacja <3 Uśmiech rozbrajający :D <3
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Przydałaby mi się taka torebka na studiach :) Wszystko,co potrzebuję wziąć ze sobą,miałabym w jednym miejscu. I ten piękny żywy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudna torba :) marzy mi się taka, na lato, oj marzy mi się. Piękna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo mi się podoba to letnie zestawieni :) cudna torba :) Iwona Piętka

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczna torba to też mój ulubiony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  101. śliczne są te torebki :) idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  102. Pełna sexapilu a torebka wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  103. Śliczny zestaw, w sam raz na wakacyjny spacer z ukochanym.

    OdpowiedzUsuń
  104. śliczna ta torebka masz gust
    Oliwia Ugorna

    OdpowiedzUsuń
  105. Pati wyglądasz naprawdę świetnie;) promieniejszesz;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczna torba... A Ty razem z nią promieniejesz <3

    OdpowiedzUsuń
  107. Super stylizacja , idealne dodatki :) Beata Sulik

    OdpowiedzUsuń