356. Folkowe wzory

Postanowiłam, że w te święta przygotuję dla siebie jakiś spersonalizowany prezent. To miało być coś wyjątkowego, w pełni oddającego mój charakter. Wpadłam więc na pomysł stworzenia swojego własnego etui na tablet, z którym aktualnie się nie rozstaję. Chciałam nie tylko wybrać pierwszy lepszy wzór, ale pragnęłam też być prawdziwą designerką. Zapytacie jak? Z chęcią Wam wszystko opowiem!




Swój spersonalizowany projekt stworzyłam na stronie YoupiBag.pl
Jest to strona, na której możecie zaprojektować swój pokrowiec na telefon, tablet i laptop. Na pewno wielu z Was ucieszy informacja, że ekipa YoupiBag może stworzyć takie etui do konkretnego modelu urządzenia - wystarczy podać jego wymiary. Kiedy już stwierdziłam, że to właśnie mój tablet potrzebuje nowego ubranka wypróbowałam możliwości kreatora. Tam wybrałam taki oto kolorowy wzór, który w 100% mnie odzwierciedla!




W kreatorze możecie dodać także swoje zdjęcia czy napis, a także rodzaj etui (np. z jakiego materiału będzie wykonane). Ja dodałam moje imię i nazwisko. Przyznam szczerze, że jestem zachwycona! Do tego taki pokrowiec jest w całości wykonany w Polsce! To chyba była najważniejsza informacja, która skłoniła mnie do wybrania właśnie tej firmy! Wspieranie naszych polskich produktów to bardzo ważna sprawa!





Uwielbiam, jeśli ktoś tworzy coś z ogromną pasją. I uważam, że YoupiBag zasługuje na pochwałę. Właściciele wpadli na świetny pomysł związany z ochroną środowiska. Wykorzystują materiałowe nadwyżki firm produkcyjnych, ale przykładają wielką wagę do jakości produktów i ich wykończeń.




Żeby zbyt dużo nie pisać, bo prawdziwy efekt widzicie na zdjęciach mam dla Was niespodziankę!
Na hasło:   
ptysiablog
  otrzymacie 10% rabatu przy zakupie dowolnego etui! Polecam wypróbować, bo ja jestem bardzo zadowolona z dbałości z jaką stworzono moje spersonalizowane cudo.

Polecam Wam bardzo serdecznie!