351. Relacja ze Spotkania Blogerek

Bardzo lubię Spotkania Blogerek. To dzięki nim poznałam wspaniałe osoby, z którymi od czasu do  czasu mam ochotę po prostu usiąść, wypić kawę i poplotkować. Tak też się stało siódmego marca, w przeddzień Dnia Kobiet. 

Swoją przygodę rozpoczęłyśmy w Jazzgocie, gdzie wypiłyśmy kawę, zjadłyśmy coś pysznego i rozmawiałyśmy o tym, co nam tylko wpadło do głowy. Otrzymałyśmy również wspaniałe upominki, o których pisałam TUTAJ, oraz cieszyłyśmy się tym, że kolejny raz udało się zorganizować takie spotkanie w gronie wspaniałych dziewczyn! To jednak nie był koniec atrakcji tego dnia. Zostałyśmy zaproszone do Beauty Style Club "Beauty Eden" na pokazowy zabieg (o którym już Wam kiedyś pisałam). Nicola, jedyna odważna postanowiła wypróbować zabiegu, a efekty widziałyśmy już po kilku minutach! Ucieczką przed alarmem zakończyłyśmy nasze spotkanie. Zapraszam Was na fotorelację!

















Za zdjęcia serdecznie dziękuję Paulinie i Martynie!

W spotkaniu uczestniczyły:
i ja!