17 stycznia 2015

338. Czerwony szal

W dzisiejszej stylizacji najbardziej podobają mi się dwie rzeczy - szal i zegarek. Przepiękny, ogromny szal w kratę był moim marzeniem od dawna. Długo nad nim myślałam, aż wreszcie się skusiłam i w ogóle nie żałuję. Jest świetny! Drugim elementem jest piękny zegarek w złotym kolorze. Będzie uzupełnieniem wielu moich stylizacji. Jeśli chcielibyście kupić sobie taki sam to pod zdjęciami zostawiam Wam kod, dzięki któremu uzyskacie 10% rabatu na wszystkie zegarki ze sklepu INFI NITI.










buty - Daszyński
spodnie - nn
płaszcz - sh
golf - sh
szal - tutaj / Oasap
torebka - Banggood
rękawiczki - nn

Wszystkich zainteresowanych świetną obsługą, szybką wysyłką i ciekawą biżuterią zapraszam do INFI NITI Biżuteria! Znajdziecie tam prawdziwe cuda i przede wszystkim wspaniały kontakt. Jeśli prześlecie hasło "ptysia blog" to otrzymacie rabat w wysokości 10% na dowolną rzecz z asortymentu!

80 komentarzy:

  1. Beautiful! I love the red scarf with (almost) all the black! You look great <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym szalikiem można urozmaicić każdą stylizację! :)
    Świetnie wyglądasz - kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny szal, totalnie mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerwona krate, takze szal jak najbardziej trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I really like the styling. Great coat. Nice pictures. The scarf is very pretty. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny look ;-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemna dla oka stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony szal i czerone usta-rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wszystko połączyłaś kochana. Szal dodaje wyrazu całości:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny szal, wyglądasz bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szal jest piękny, Patrycjo!
    to naprawdę piękna rzecz!

    sama na takie szale ostatnio zachorowałam - wreszcie sama sobie swój sprawiłam, chociaż ten mój to właściwie chusta ;)

    wieeeeeeelkia taaaaaka - jak ponczo wygląda ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the red lipstick and the watch!

    Bree
    Quirky, Brown Love

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz chłopaka? Jesteś taka piękna! Aż miło patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pasuje Ci taka długość włosów, zetnij:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Love ur scarf!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny szalik-poluję na taki!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie szale! Twój jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful outfit, I love it your scarf!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten zestaw- podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasycznie, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Plaid scarf is always a good choice and this scarf is perfect in your combo! Have a nice day, kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam sobie podobny szalik w House za 19,90 ale twój ładniejszy bo mój ciemny, bordo ciemne a chciałam taki jak ty masz ale jakoś nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam szale w kratę :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zakup :-) a ja jeszcze widzę cudowne czerwone usta i piękne włosy :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super outfit, uwielbiam kratkę w każdej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny szal :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. szalik super

    zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com u mnie śniadaniowe inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szal w kratę to bardzo modny dodatek w tym sezonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny szal! Świetnie w nim wyglądasz! :) Pozdrawiam

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz! super to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szal piękny, mam koszulę w podobnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zegarek od razu przyciągnął mój wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny, klasyczny zestaw :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny jest ten szalik, mega Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja i moda to dwa różne światy ;p.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. SZAL JEST WSPANIAŁY!!
    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja ;) zegarek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny szal i zegarek. Niedługo 1000 obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. niby taki banalny zestaw a jednoczesnie elegancki i z klasa brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cool post I like your lipstick :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  41. i really like this type of scarfs - definitely have to one for myself!

    OdpowiedzUsuń
  42. Patrycjo a czy to Twój naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
  43. No to muszę pochwalić, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zegarek idealnie pasuje do tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  45. szalik to nieodzowny element kobiecej garderoby w chłodniejsze dni. Ten dodatek błyskawicznie potrafi zmienić kazda stylizacje i fantstycznie ożywia stonowaną całość :) Absolutnie gra pierwsze skrzypce :)
    super wyglądasz :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz, szalik cudny, calosć super

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful scarf, it is a perfect finish of this monochrome look! I love the idea!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz! Szal jest pięknyyyy :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny szal. Pięknie ożywia i akcentuje cały twój zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. czerwona krata, czerń i złoto - idealne połączenie:) A ten szalik jest na prawdę boski:) pozdrawiam serdecznie [ www.nielegalna-strefa.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny szal! I ten płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja :) zapraszam do mnie, nowy post :) http://fashionbypaulina.blogspot.com/2015/01/claret-skirt-bordowa-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  53. pięknie wyglądasz ! :)
    szal nieziemski <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie!!!! i ten szal genialnie do Ciebie pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądasz genialnie! Dobrze Ci w tych czerwonych ustach!

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie wyglądasz! Ten czerwony szal dodał całemu zestawowi takiego "pazura" i te czerwone usta - zdecydowanie Tobie pasują! Jestem zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Elegancko! Mam gdzieś podobny szal :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Szal świetnie urozmaica całą stylizację :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Super blog . perfekto <3
    Obserwacja za obserwacje na blogu ? Zacznij kochana a napewno sie odwdzięczę tylko poinformuj <3
    Zazdroszczę tylu współprac i pięknego szalu <3
    Napiszesz mi na czym polega współpraca jeśli tak proszę e-mail : mela121@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Czerwony szal robi naprawdę świetne wrażenie w zestawieniu z czernią. Zegarek za to dodaje ekskluzywnego wyglądu. Pięknie bez dwóch zdań!

    Gorąco pozdrawiam Monika- http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Kisses frm Dieppe in Normandy
    Olivier

    OdpowiedzUsuń