301. Biało niebieska, letnia stylizacja.

Po tym jak królowały u mnie sukienki, dziś coś całkiem innego. Szorty, które znalazłam całkiem przypadkiem w sh, do których dodałam moje ulubione buty. Na górę luźna bluzka i żakiet. Nie chciałam przesadzić z dodatkami - postanowiłam więc tylko na okulary i żółty zegarek, który zdecydowanie wyróżnia się w całości. Miało być na luzie i myślę, że zdecydowanie tak wyszło! 








buty - ButyJana
szorty - sh
bluzka - allegro
żakiet - sheinside
zegarek - blyskkotki
okulary - GiantVintage

Fot. KAB M.

Komentarze

  1. nooo kochana, faktycznie inaczej - bo jest pięknie! sama chętnie bym się tak ubrała. :)
    Cudowne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka do adidasów... nawet nie wiem jak okreslić takie połaczenie, hm..beznadziejna.
    nie mówiąc juz nic o takim ubiorze na takąpogode, aj rozumiem,ze trzeba zrobic fejm bucikami,ale litosci.. potem je zdejmujesz nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo się pobrudzą :(

      Usuń
    2. Chyba Ty Anonimowy komentatorze jesteś beznadziejny. Marynarka do adidasów wygląda świetnie. Poza tym jaki fejm bucikami? Takie maxy ma co drugi na ulicy, więc chyba nie ma czym szpanować. Po prostu pewnie Ptysia tak chodzi, bo wygodnie...

      Usuń
    3. no tak i po zdjeciu w takim upale, stopy jej fiolkami pachna..hahah beka!

      Usuń
  3. Tak całkiem inaczej , ale jak dla mnie stylizacja wygląda świetnie :)
    http://beyoursele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spodenki! ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/2014/07/chetni.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: great photos. I like your shoes. Very trendy. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki z maxami zgrywaja sie perfekcyjnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo młodzieżowo, tak totalnie w Twoim stylu :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw, oddaj buty:P

    pozdrawiam,

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty piękne, nie mogę uwierzyć, że takie cudo znalazłaś w sh :D

    OdpowiedzUsuń
  10. strój bardzo ładny kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne buciki i te cieniowane szorty - są przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny zestaw i ciekawe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz świetne szorty! I nawet te buty mi się podobają! Całość super, a rzadko się zdarza że ktoś mnie zaskoczy pozytywnie stylizacją z tego typu butami, bo sportowego obuwia za bardzo nie lubię ;)

    Warto eksperymentować! To daje ogromną satysfakcję! A talent ma każdy kochana, tylko niektórzy lepiej ukryty i muszę trochę więcej potrenować żeby było widać efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto zaczynać od prostszych rzeczy i z czasem podążać do jakiś trudniejszych? :) Jeżeli będziesz potrzebować mojej pomocy lub jakiś podpowiedzi do konkretnych zdobień pisz śmiało, tylko się nie poddawaj! :)

      Usuń
  14. Wakacyjnie i na luzie - ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Air maxy piękne!:) bardzo podobają mi się również spodenki:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe połączenie :D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie i na luzie:) Kolorystyka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie będę owijać w bawełnę - po prostu cudownie wszystko wygląda :) Zdecydowanie wyszedł Ci ten look :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie połączenie marynarki i addiadasów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. achhh jak ja ci tych air maxow zazdroszcze;p cuudo i te kolory

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega szorty <3 ...a z koszuli na pewno będziesz zadowolona , jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love this shorts :D
    You have a lovely blog, maybe we can follow each other on GFC, let me know :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. air maxy śliczne są <3


    ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zegarek ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna młodzieżowa stylóweczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne szorty i marynarka! Mnie się podoba to połączenie :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację blogów ?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo nie lubię sportowych butów... nie mam w swojej szafie ani jednej pary adidasów... no, może znalazłyby się jedne jedyne, nienoszone trampki. Po prostu niekomfortowo czuję się w takich ubraniach; a nie należy ubierać się w rzeczy, w których nie czujemy się sobą... nie dla mnie takie stylizacje, kwestia gustu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Geniaalne połączenie, chyba się normalnie zakochałam!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Szalenie mi się podoba taki mix :) Rewelacja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie !
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Alicja Szpunar- Chyćko Nawet na luzie można wyglądać elegancko , czego dowodem jesteś na zdjęciach w tej stylizacji ! Bardzo podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam te buty <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja w moim ulubionym kolorze, takich butów szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja- jest co podziwiać! ;))

    Pozdrawiam,
    stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne są te spodenki!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale te buty są piękne! Podoba mi się bardzo ich połączenie z marynarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi sie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  39. CUDOWNE POŁĄCZENIE KOCHANA!
    Ja jestem zachwycona
    ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajnie i wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Poproszę Twoje buty :) świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna stylizacja! Mi podoba się ta druga od góry, co myślicie ? :)

    http://dressforyou.pl/tag/stylizacje-z-air-maxami/

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne połączenie, podoba mi się bardzo ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój brat śmiga w takich samych, lepiej niech się nie dowiaduje, że są damskie :p A poza tym, stylizacja super!

    bizzmez.blogspot.com (post powitalny, dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  45. Buty są wystrzałowe! Cała stylizacja cudo, bardzo na TAK!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie to połączyłaś :)
    Masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.