7 stycznia 2014

256. Czerwień

Czerwony to kolor, którego raczej unikam w moich stylizacjach. Nigdy nie byłam przekonana do tego koloru w 100%. Jednak nigdy się nie ograniczam jeśli chodzi o stylizacje i w końcu przyszedł moment, kiedy znalazłam idealną, czerwoną sukienkę. Bardzo przypadła mi do gustu. Jest luźna, nie ogranicza ruchów, czuję się w niej swobodnie. Do tego dobrałam zakolanówki, najwygodniejsze na świecie kozaki, dużą, pikowaną torbę, okulary z czerwonymi szkłami i czarną ramoneskę.










buty - McArthur
zakolanówki - nn
sukienka - H&M (kupiona w sh)
kurtka - attentif
torebka - cavaricci
bransoletki czerwone - Meme Biżuteria
bransoletka czarna - Armelle
okulary - GiantVintage
naszyjnik - Thili

35 komentarzy:

  1. super wyglądasz, ładnie Ci w czerwonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śśślicznie <3
    https://www.facebook.com/RozaliasFashion?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  3. może się czepiam ale czy zakolanówki nie powinny sięgać za kolana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z definicji tak, ale ja nie lubię nosić ich nad kolanami. Wolę, kiedy tylko trochę wystają za kozaki :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hello from Spain: nice dress in red. Red is my favorite color. You have a fabulous long hair. Keep in touch

      Usuń
  5. Bosko wyglądasz!Czerwień idealnie do Ciebie pasuje;noś go częściej ( ja też lubię ten kolorek ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: nice dress in red. Red is my favorite color. You have a fabulous long hair. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam lubię czerwony. xD
    Dobrze wyglądasz w tej sukience. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja natomiast uwielbiam czerwień;) piękna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień jest świetna, to mój ulubiony kolor. :) Super wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Piękną masz kurteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sukienka:) Ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze Ci w tym kolorze :)

    Pozdrawiam,
    W.
    www.dokultury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja do twarzy ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. połączenie sukienki i kurtki jest świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniale w czerwieni
    ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami Ola:*
    Z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Honorata Grześkowiak8 stycznia 2014 06:47

    powinnaś częściej wybierać czerwień , ślicznie ci w tym kolorze . Sukienka super w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka i buty ! Bardzo mi się podoba całość !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta stylizacja - wyglądasz ślicznie w niej ! Wszystko jest idealnie dobrane z bransoletkami włącznie:)
    Alicja Szpunar-Chyćko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednym słowem: cudownie! Upolować taką sukienkę to trzeba mieć dobre oko ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wpis. Zapraszam do mnie: http://karmazynowabajka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zestaw, ja stworzyłam coś podobnego tylko z zieloną sukienką w moim ostatnim poście :)))


    Pozdrawiam,
    Joanna z theplussizeblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie tu wyglądasz :) Pasuje Ci czerwień bardzo :)! + masz wspaniale wykonany nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello, i think that i saw you visited my site thus i came to “return the favor”.I am trying to find things to improve my site!I suppose its ok to use a feww of your ideas!!


    Feel free to surf to my webpage Style Blog, thehomeimprovementsite.com,

    OdpowiedzUsuń