252. Beżowy kardigan.

Jak się czujecie w drugi dzień świąt? Jak go spędzacie? Ja jestem bardzo zadowolona, chociaż na wagę wejdę chyba dopiero po miesiącu biegania! Nie pokażę Wam mojej wigilijnej stylizacji, gdyż najzwyczajniej w świecie nie zrobiłam zdjęć. Nie chcę jednak czekać z publikowaniem innych moich stylizacji, dlatego mam nadzieję, że to, co wymyśliłam na dziś spodoba się Wam. Postawiłam na beżowy kardigan i karmelowe dodatki. 








buty - Venezia
rajstopy - gatta
spódniczka - sh
bluzka - freedom
szal - allegro
torebka H&M
bransoletka - Fashionwall
sweterek - tutaj

Fot. Daria Hoffmann

Komentarze

  1. SUPER!

    ps. zapraszam na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wszystko dobrałaś ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, bardzo ładnie dopasowane do stylwetki wszystko :) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kardigan
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się-tak odświętnie, ale i wygodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny karding!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: I like the bag. Great jacket. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna bransoletka! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale dobrałaś wszystkie rzeczy, idealnie pasują do siebie! A te dodatki są" taką kropką nad i" całej stylizacji. Torebka jest bardzo elegancka i piękna!
    Alicja Szpunar-Chyćko.

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są rzeczywiście świetne, dobrze dopasowane, fajny fason i kolor:)

    reszta również spoko:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, kozaki i torebka super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny ten kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie! torba bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała torba kochana, pięknie

    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:**:
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ! Masz piękne włosy ; )
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie narzutki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Honorata Grześkowiak27 grudnia 2013 08:13

    Jak to mówią , ładnej dziewczynie we wszystkim ładnie .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo takiego sweterka mi brakuje w mojej szafie! Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz! :)) Czy to zdjęcie nie jest w ZG? :)

    OdpowiedzUsuń
  20.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 600 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  21. wciąż mnie zachwycają te buty, świetny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! Świetne kozaki :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz świetnie! <3 podoba mi się bardzo Twoja torebka :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi święta minęły szybko i w miłej atmosferze:)
    moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wszystko dobrałaś, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny zestaw :)
    A bransoletka i torebka świetne :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka krótka trochę. Ale generalnie blog się robi na poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zestawienie! :)
    + obserwujemy?
    http://divideend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie wyglądasz, fajna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oh nice outfit, i liked very mcuh your bag
    sweetie, i just discovered your blog and i really liked it. what do you think about following each other? :)
    diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  33. O, byłaś w Babimoście! ;D Piękne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.