243. Jak pięknie dziś wyglądasz.

Na spotkaniu blogerek, o którym pisałam tutaj ,otrzymałyśmy mnóstwo upominków. Biżuterię i ubrania pokażę Wam przy okazji stylizacji, ale chciałabym się podzielić również odczuciami odnośnie do kosmetyków. No i przede wszystkim chciałabym podziękować Tynce, Marcjannie, Marcie, Paulinie i Madzi za to, że mogłam z Wami miło spędzić czas! 


Na pewno znacie firmę Soraya i hasło "Jak pięknie dziś wyglądasz". To było chyba hasło przewodnie naszego spotkania, gdyż po obejrzeniu upominków stwierdziłyśmy, że na następnym spotkaniu będziemy ładne, ujędrnione i pachnące. Osobiście bardzo lubię kosmetyki firmy Soraya. To znana marka, a seria PIĘKNE CIAŁO w cudownych opakowaniach to moi faworyci. 


Otrzymałam:
- matujący krem do twarzy
- podkład HD
- peeling do twarzy
- żel pod prysznic
- żel do mycia twarzy
- maseczkę drożdżową.

Jak wspomniałam już wcześniej seria Piękne Ciało jest moją ulubioną, dlatego też moim numerem jeden jest żel pod prysznic. Pachnie nieziemsko, ma delikatną konsystencje, mocno się pieni i jest niezwykle wydajny. Już wcześniej używałam tego żelu, więc bardzo się ucieszyłam, gdy się dowiedziałam, co przedstawicielka marki dla nas przygotowała. 

Drugim hot produktem jest dla mnie peeling orzechowo - morelowy. Połączenie zapachowe niespotykane, więc tym bardziej przypadł mi do gustu. Skóra jest po nim gładka, delikatna i oczyszczona. Gdyby ktoś miał wątpliwości - serdecznie polecam, gdyż niewiele jest teraz tak dobrych produktów.

Ostatni na podium załapał się podkład HD. Mi przypadł najjaśniejszy odcień i bardzo się z tego powodu cieszę! Idealnie pokrywa twarz i chociaż rzadko używam podkładu, to jednak ten zrobił na mnie ogromne wrażenie. Będąc na osiemnastce nie zawiódł mnie ani odrobinę, dlatego też polecam z całego serducha :)

(fot. soraya.pl)
Dziękuję firmie Soraya za przyłączenie się do organizacji naszego spotkania.