241. Pachnące wieczory.

 Za oknem deszcz, ciemno robi się już o 16. Ludzie szybko biegną do domu z pracy, ze szkoły czy szybkich zakupów. Jesienne wieczory w domu są cudowne. Ogromny koc, ciepła herbata i pokój pełen zapachowych świec. Uwielbiam ten czas, kiedy nie muszę niczego robić i mogę się tylko grzać przy pięknych zapachach.



Prezentuję Wam dziś votivki, czyli świeczki do palenia w szklankach z Fabryki Świec Light. Ostatnio to moje ulubione. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby wosk ze świeczek nigdzie mi się nie wylał. Jestem dość nieogarnięta i już dwa razy wylałam na szafę wosk z kominków, dlatego takie świeczki w szklankach to rozwiązanie idealne dla mnie. Są już sprzedawane w świątecznych opakowaniach, dlatego nadają się idealnie na prezent świąteczny. Zestaw zawiera szklankę i cztery świeczki w wybranym przez Was zapachu, a tych zapachów jest aż 18. Występują również w wersji nieświątecznej. Koszt takiej przyjemności to tylko 7,31 za cały komplet! Jeśli mamy już szklaneczkę możemy dokupić tylko cztery wkłady. Kosztują jedynie 3,20. 


Jak widzicie na zdjęciach kompletów mam kilka. Jestem ogromnie zaskoczona, bo czas palenia jednej świeczki to nawet 8 godzin (tyle paliła mi się najdłużej). Uważam zatem, że za taką cenę są niezwykle wydajne i ślicznie się prezentują. Całe pomieszczenie pachnie wybranym przez nas zapachem. Ja ze wszystkich zapachów najbardziej lubię wanilię, a na drugim miejscu jest pomarańcza! Osobiście jestem niezwykle zadowolona z tych świeczek. 


Jakie są Wasze ulubione zapachy świec? Czy kiedykolwiek mieliście w swojej kolekcji votivki? Jak Wam się podobają ceny? Czy chcielibyście dostać taki zestaw jako prezent? 

Komentarze

  1. Hmm, chyba właśnie dałaś mi pomysł na prezent. ;)
    Wyglądają świetnie, chyba je kupię. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świeczki zapachowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: interesting of candles ... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. A zapachy są dość intensywne czy tak lekko wyczuwalne? :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie zapaszki;)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne świeczki ! idealnie mogą się nadać na prezent ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na prezent ;) pięknie wygladają w tych opakowaniach świątecznych

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo przy takich świecach to można siedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam świeczki ale tak zawsze szkoda mi je spalać bo są takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, ze nie można powąchać:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeczki zapachowe sa idealne na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale magiczne,,,

    Pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam świece, najchętniej miałabym je o wszystkich zapachach

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam,wszelkiego rodzaju świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja kocham takie świeczki!

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.