18 września 2013

222. Z charakterem.

Co powiecie na mnie w wersji z pazurem? Albo powinnam zapytać najpierw co sądzicie o stylizacji w dresach? Jeśli jeszcze nie jesteście przekonani to zapraszam do obejrzenia zdjęć. Trochę zabawy, kombinowania i nowa stylizacja, w której czułam się bardzo pewna siebie jest gotowa! Oczywiście kolejny raz deszcz chciał przeszkodzić mi w zdjęciach, ale razem z Darią dałyśmy radę. Teraz uciekam czytać II część "Ostatniej Spowiedzi", bo już nie mogę wytrzymać - tak bardzo ciekawią mnie losy bohaterów. Czy Wy też tak bardzo przeżywacie książki, które czytacie?









buty - Salon_Anka
spodnie - nn
sweterek - marzuss
kurtka - attentif
torba - nn
naszyjnik - edibazzar

Fot. Daria Hoffmann

35 komentarzy:

  1. świetnie!
    jak mnie książka wciągnie to ciężko mi się spać położyć i zasnąć bo myślę co będzie dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i taki look tez ci pasuje ramoneska ostre mocne buty to jest to :) a co do ksiazek zawsze sie"wczuwam":P

    OdpowiedzUsuń
  3. no i taki look tez ci pasuje ramoneska ostre mocne buty to jest to :) a co do ksiazek zawsze sie"wczuwam":P

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz w tych spodniach :) masz też moją wymarzoną długość włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu, fiu, pięknie! Ten styl jak najbardziej! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasuje Ci taki styl, powinnaś częściej decydować się na takie stylizacje z pazurem. Jeśli chodzi o botki muszę sobie kupić takie, ale beżowe lub camel :) Dresy są bardzo fajne i na pewno są bardzo wygodne, co jest wielkim plusem :) Książki od zawsze podczas czytania nie mogłam się oderwać, pojawiało się pytanie, co dalej i oczywiście sympatia i nienawiść do określonych bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość wygląda cudownie. Idealne spodnie i torebka :) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie i buty bardzo przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeej, świetna stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba taki jesienny, mocny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak podoba mis się!:) bardzoooo spodnie super!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Workery super! Spodnie nawet nie wyglądają jak dresowe ;p.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę świetny look.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie !
    jakże się cieszę ,że moro wraca w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jedna z lepszych Twoich stylizacji, bardzo fajnie :))

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja jest świetna i bardzo pasuje do Ciebie:) Naprawdę rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne połączenia!:)
    Ja jak juz się wciągne w książke, to jest po mnie:)
    A przeżywam drugie tyle ile ją czytałam:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki styl z pazurem wyjątkowo do Ciebie pasuje. Te moro spodnie świetnie na Tobie leżą, a buty są nieziemskie.
    Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  18. ten zestaw jest doskonały, cudownie wyglądasz!! Genialne spodnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie pasuje do Ciebie takie wydanie, wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna torebka i buty :)


    U mnie na blogu konkurs z Dash! http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-1-konkurs-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja:) Najfajniejsze spodnie:) Co do książki jak fajna to wciąga tak ze zamykam się z nią w pokoju i przeżywam każdą chwilę z bohaterami ciężko mi później wrócić do rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pasuje do Ciebie yen styl. Ja uwielbiam książki więc ja baaaardzo przeżywam każdą z nich.
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne są te spodnie! :)
    (tylko one) xd

    OdpowiedzUsuń
  24. wybacz mi za spam, ale nie mogę przestać podziwiać Twoich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń