219. Na sportowo

Postanowiłam trochę odetchnąć od wyższych butów, dlatego dzisiejsza stylizacja jest bardziej sportowa niż elegancka. Zamiast torebki wybrałam plecak i tak powstało coś takiego :) Obejrzyjcie zdjęcia :)








buty - Silwana2011
szorty - sh
top - New Yorker
sweter - Goodlookin
bransoletka - Fashion Collar
plecak - Magia Zakupów

Fot. Daria Hoffmann

Jeśli na takie tenisówki jak moje jest już Wam za późno, lub wolicie coś bardziej jesiennego to zapraszam do obejrzenia oferty Silwany. Modele poniżej dostępne na aukcjach.


I jeszcze jedna mała prośba. Bardzo Was proszę, abyście zagłosowali na mnie w konkursie ubrani.com.pl :) Z lewej strony pod kategoriami i aktualnościami jest sonda, w której możecie zagłosować na mnie i stylizację w zielonej sukience. Dla Was to kilka sekund, a ja będę ogromnie wdzięczna :)

Komentarze

  1. plecak mistrz ♥ i buty! Masz cudowne włosy i świetnie wyglądasz w tym zestawieniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Angelika Andzia
    Łał jestem pod ogromnym wrażeniem. Wszystko fajnie ze soba razem wyglada. Plecaczek z tymi trampkami rewelacja! A motyw deskorolki podoba mi się. Pasuje do Ciebie taki look jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od wysokich butów czasem trzeba odpocząć :) A ja nieraz odpoczywam nawet od balerinek i wtedy wbijam w Vansy :) Muszę przyznać, że stylizacja jest bardzo w moim stylu. A taką kolczastą bransoletkę tylko dwurzędową dostałam od chłopaka na święta :) Plecak jest ma ciekawy a la aztecki wzór :) Silwana ma świetny wybór butów, a w konkursie już kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie podoba mi sie calosc nie bylam przekonana do takich plecakow jednak coraz bardziej mi sie one podobaja:)
    biale tenisowki to moj must have chociaz znajac mnie szybko bym je wybrudzila:(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba Twoj zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny ten plecak :) lubię rzeczy które pasują do wielu zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o wiele ładniej Ci w takim stylu niż w tych sukienkach ;)))) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No cudownie wyglądasz w takim wydaniu :*!Mam nadzieję, że kiedyś zrobisz też taką sportową stylizację, bo tą jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie stylówki ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie są te plecaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super super !:D

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie polecam tą maseczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. baedzo mi się podoba <3 piękny plecak

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz! świetny plecak :)
    nie przejmuj się, bo może za rok gdzieś pojedziesz na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne to zestawienie kolorystyczne bieli i czerni! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. po pierwsze rewelacyjne włosy! a po drugie bardzo fajnie zgrana całość:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny look! 1 zdjęcie boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przecudnie!!! Bardzo Tobie pasuje taki look!!! No i masz genialny plecak!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja juz zaglosowalam na ciebie i mam nadzieje, ze wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja, super te trampki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. efekt wyszedł świetny ;D plecak jest super, bardzo mi się podoba ,
    pozdrawiam ;***

    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale świetny zestaw! :) wyglądasz idealnie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł na zdjęcia:) Podoba mi sie obrazek za:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak pięknie ;) az się chce znów lata ;) super plecaczek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.