2 maja 2013

176. Koronka, eko-skóra i szpileczki.

Pamiętacie mój wpis "Pokaż nogi wiosną"? Kontynuując go przygotowałam kolejny wpis ze spódniczką. Jestem bardzo zadowolona z tego połączenia. Spódniczka i kurtka ze skóry ekologicznej, koronkowa bluzka, czarne szpilki oraz cukierkowe dodatki - torebka i bransoletka. 









buty- shoelook
spódniczka - nn
bluzka - allegro
kurtka - attentif
bransoletka - KowiArt
torebka - TUTAJ


Ostatnio zauważyłam, że bardzo mało tutaj piszę - być może przez brak czasu, albo... Właściwie sama nie wiem. Dlatego przygotujcie się na recenzję pewnej książki, którą aktualnie czytam. Wtedy obiecuję, że rozpiszę się i dam trochę radości tym, którzy lubią czytać :)

59 komentarzy:

  1. torebusia!!!! <3 <3 <3 Zakochałam się w niej. Bardzo fajny blog - może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzę, że robisz postępy. Oby tak dalej. Stylizacja na 4+, ale jak tak dalej pójdzie to na pewno będzie ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postukaj się lepiej lekko. Tej stylizacji niczego nie brakuje.
      Pozdrawiam, Magda.

      Usuń
    2. Sama się postukaj wariatko!

      Usuń
    3. Ej!
      Każdy ma swój styl. Określenie "wariatki" w ogóle tutaj nie pasuje. A moje zdanie na temat tej stylizacji jest na takie 4+/5-
      :)
      Ale zgadzam się z tym, że zrobiłaś ogromne postępy w stylizacjach i prowadzeniu bloga. Gratuluję i oby tak dalej! :)

      Usuń
    4. alez ludziom się nudzi. to prawda, za jakiś czas zrobi jeszcze wieksze postepy i będzie wam łyso.


      Kochanie, wszystko jest pięknie, a bez torebki lub z inną byłoby zupełnie idealnie! ;);*

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz, śliczna bluzeczka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna torebka! Świetne połączenie koronki ze 'skórką' :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny prosty zestaw:) klasyczne szpilki sa urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś tak dziwnie... Nie pasuję mi ta stylizacja do ciebie : )
    ale buty są genialne *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie wyglądasz jakbyś była ściśnięta za mocno, ale to może przez tą bluzkę : )

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna torebka i bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja śliczna:)
    I już czekam na recenzje książki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna bransoletka ♥ i świetny blog :) obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna figura stylizacja perfekcyjna obserwuje zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie bardzo pięknie a koronkowa bluzka urocza:)))coś z tym czasem jest niedobrego wszystkim go brakuje:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka i ciekawe kolory :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz, klasyka do Ciebie pasuje ;) świetna torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladna bluzka i szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna koszula, ostatnio poszukuję właśnie takich koronkowych ubrań :D
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie :) powiem Ci, że bardzo pasuje Ci taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą torebkę :) Świetna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam spódnice z wysokim stanem! ; ) czekam z niecierpliwością na recenzję książki, być może sama po nią sięgnę ? :)
    pamiętasz mnie z asicaa.wordpress.com ? teraz mam nowego bloga. ; D

    OdpowiedzUsuń
  23. super ta spodnica , lubie Twój blog , obserwuje , zapraszam na obserwacje od mnie :)http://veronikas-wawro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję, jest mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się stylizacja ze spódniczką :), fajny krój i dobrze dobrany :), koronka jest ponadczasowa, extra! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglądasz :D kurtka jest wspaniała!
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy pomysł na bloga .Życzę powodzenia w prowadzeniu.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna na Bluzka *.*
    Śliczna stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. SUPER! Pięknie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzki koronkowe uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  32. O jej, wyglądasz czarująco ♥ Kocham tego typu bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dość ciekawy pomysł na tą spódniczkę, torebka i bransoletka jednak to moje fawroyty ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna torebeczka!
    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, jaka fajna bluzka-koronka, kocham to.
    Buty, bransoletka-cudo.
    Mam nowego bloga, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  36. pisałam już, że ta torebka jest świetna? :)

    OdpowiedzUsuń