174. New in :)

Słoneczko gdzieś się schowało, a ja siedzę sobie przed komputerem myśląc co mogłabym dzisiaj zrobić. Planuję trochę poszperać w notatkach, przygotować się do kilku kół i oddać pracę na ewolucję wyrazu. Dawno nie dodawałam również tutaj żadnego wpisu, więc dziś pokażę Wam moje nowości, które na pewno w najbliższym czasie zobaczycie na blogu.

(fot. sheinside.com

Cudowny żakiet boyfriend. Urzekły mnie w nim rękawy o długości 3/4, krój, brak guzików oraz kolor. Idealnie sprawdzi się do wiosennych stylizacji, w których na kurtkę będzie za ciepło, a na taki żakiecik w sam raz. Jestem z niego bardzo zadowolona i właśnie w najbliższym czasie  będziecie mogli zobaczyć z nim stylizację. A co Wy o nim sądzicie? Czy znalazłby miejsce w  Waszej szafie? Nadaje się do wiosennych stylizacji?
Link do tego konkretnego żakietu znajdziecie tutaj: WHITE BOYFRIEND BLAZER


(fot. KowiArt)

Kolejną nowością jest przepiękna bransoletka z KowiArt. Jest delikatna, ładnie prezentuje się na nadgarstku. Doskonale będzie pasować do jasnych stylizacji w pastelowych kolorach. Chętnie będę ją łączyć z innymi, złotymi dodatkami. Polecam każdemu bardzo serdecznie.



Trzecia nowość w mojej szafie. Piękna baleriny, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Gdy je zobaczyłam nawet nie przeglądałam dalej asortymentu sklepu, ponieważ wiedziałam, że muszę je mieć w swojej szafie. Mają delikatny, zaokrąglony czubek pokryty złotą blaszką. Na stopie prezentują się niezwykle zgrabnie toteż w dziewczęcych stylizacjach sprawdzą się wyjątkowo dobrze. 

(fot. yamira.pl)

W kobiecych kuferkach, pudełeczkach biżuterii nigdy za wiele. Tym bardziej ekskluzywnej biżuterii. Z przyjemnością pokazuję Wam zatem dzisiaj przepiękną bransoletkę ze sklepu Yamira. Otrzymałam ją w eleganckim pudełku. Są to kamienie onyksu. Do tego ma przepiękne zapięcie, oraz małe, łączące kuleczki ze srebra. Na ręce prezentuje się  fantastycznie i na pewno z przyjemnością ją będę nosić. 

(fot. Metka

Ostatnią z moich nowości jest tunika w kolorze miętowym z czarnym nadrukiem. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju bluzki, bo to wygodne i zawsze modne. Lubię rzeczy praktyczne, które pozwolą mi zawsze czuć się dobrze. Jest również wykonana z bardzo dobrego materiału, który pozwala skórze oddychać i nie czujemy się w tej tunice jak w plastikowym kaftanie. Mam nadzieję, że kiedy przygotuję stylizację również Wam przypadnie do gustu.