169. II Spotkanie Lubuskich Blogerek

6 kwietnia w Harlem Clubie w Zielonej Górze miałam przyjemność spotkać się ze wspaniałymi dziewczynami. Każda wniosła do tego spotkania cząstkę siebie, a wyniosła wspaniałe wspomnienia i torby z upominkami od sponsorów. Bardzo się cieszę, że w jakiś sposób mogłam się przyczynić do tego spotkania, aby doszło ono do skutku. Atmosfera była świetna, a z dziewczynami, które widziałam na oczy pierwszy raz w życiu rozmowy mogłabym ciągnąć w nieskończoność. 
Dziękuję Wam za udział w spotkaniu i mam nadzieję, że w czerwcu zobaczymy się znowu!


 Popatrzmy co dostałyśmy od sponsorów. Całkiem fajne rzeczy, które opiszę w następnym poście. A na ostatnim zdjęciu koleżanka Kornelia, która postanowiła wylosować sama siebie w konkursie! :)


Z Marcjanną. To była ogromna przyjemność Cię poznać i mam nadzieję, że niedługo się znowu spotkamy!


Uczestniczki spotkania:

24. www.ptysia.blogspot.com

Oraz sponsorzy: