18 stycznia 2013

143. Różowy.

Ostatnio miałam bardzo wyczerpujące dni, jeśli chodzi o zdjęcia. Ale na szczęście mam dla Was kilka ciekawych sesji, chciałabym, żeby wszystkie się Wam spodobały. 
Jestem zachwycona tą tuniką, znalazłam ją całkiem przypadkiem w second handzie. Uwielbiam ją. Idealnie pasuje jako tunika, ale również jako sukienka. Do tego moja nowa torebka z wholesale, którą ubóstwiam i noszę ją wszędzie. Jest pojemna, wygodna i chodzę z nią przede wszystkim na uczelnię.










zakolanówki - pepco
tunika - sh
pasek - C&A
naszyjnik - Pepco
torebka - tutaj


83 komentarze:

  1. Co za cudowne zdjęcia!! :) Piękne i fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie ;)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10510805

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz na zdjęciach,cudowne masz włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. o momom jakie foty każda jedna poza naturalna niewymuszona brak w nich sztuczności są pełne uroku :)<3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tunika, fajny second handowy łup Ci się trafił! :) Dodatkowo bardzo dobrze, że przewiązałaś ją paskiem pasującym kolorem do torebki. :)

    Chciałabym mieć takie długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, bardzo dobrze Ci w różu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wygladasz. !
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like that pink sweater. Your hair looks great. Have a nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna tunika,ładnie Ci w takim kolorze:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są śliczne <3


    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię się, że ubóstwiasz tą torebkę, bo moim zdaniem jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice to meet u really love ur post..
    If u would like we can follow each other and visit our blog , it will be a great pleasure for us to know ur view about our new blog....
    Hugs, http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie w tym wyglądasz! tak dziewczęco... Piękne zdjęcia! pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tunika z sh :O świetna!
    genialna stylizacja!
    + powinien się pojawić jutro ;- )

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo wyglądasz w tej tuniczce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pełen profesjonalizm. Wyglądasz cudownie, a przed aparatem zachowujesz się niezwykle naturalnie jak widać na zdjęciach (chyba, że jest inaczej?). Bardzo mi się podobają. Dużo swobody. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękne włosy:)
    śliczna torba!

    ps. emu najcieplejsze butki na mróz ;-)
    ubieraj cieplutkie skarpecioszki to bd Ci cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna jest ta torba! na uczelnię rzeczywiście idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. marze o takiej torebce:)

    p.S były inne kolory w pepco?

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. to bardzo dobrze ja mojego też zaciagnęłam do biegania ;)

    sliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. super torebka i tunika :) zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw ;D Też mam taką torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna torba i świetne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no tunika śliczna i różowa<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy blog i bardzo fajna stylizacja :) Obserwuję i liczę na to samo u mnie http://coocowhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zdjecia:)
    sliczna tunika<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo pasuje do Ciebie ten różowy kolor, świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. rzeczywiście, bardzo uniwersalna rzecz - jako tunika i sukienka jest świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Torba jest super. Widać, że duuuużo pomieści, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie Ci w różowym ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia :)
    Fajny blog
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka i torebka *.*
    Ślicznie wyglądasz w różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Często widuję takie tuniki w sh (zazwyczaj są to męskie sweterki;), jednak żadnej nigdy nie kupiłam bo 'po co mi za duży męski sweter' heh, teraz żałuję, bo na Tobie wygląda naprawdę fantastycznie! Pięknie Ci w różu, a za sprawą dodatków całość nabiera fajnego charakteru;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te są stare ;P Nowe postanowienia mam na 2013 (;

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem zdjęcia wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw, a zdjęcia rewelacyjne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. podoba mi się torebka. w Pepco jest wiele fajnych rzeczy, a na szczęście nie idzie z tym w parze wysoka cena! Bardzo sympatyczny blog, będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję :) ładne zdjęcia i fajny różowy kolor. zazdroszczę włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta tunika to świetny zakup pięknie i dziewczeco w tym kolorze wygladasz :-))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny strój takie przypadkowe zakupy często są najbardziej trafne :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  45. Super znalezisko, tylko pozazdrościc!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor tuniki świetnie do Ciebie pasuje :)
    A jeśli chodzi o torebkę- mam podobną i też ją wszędzie biorę, jest duża, wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. założyła, ale go nie ogarnia... :D nie wiem jak zmienić ten nagłówek cholerny :D ! mam nadzieje,że kiedyś mi to wytłumaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny blog i post, inspirujące! Oczywiście dodaję do obserwowanych!
    Jeśli interesuje Cię recenzja podkładu Rimmel Match Perfection albo coś na temat Yankee Candle, to zapraszam w odwiedziny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczna torebka ;)

    http://printempsanewyork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. zdjęcia bardzo ładne :) masz cudowną torebkę, nawet nie wiesz, jak Ci jej zazdroszczę *.*
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo śliczne zdjęcia i ty;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. tunika zniekształca Ci strasznie gorne partie ciala. Wydajesz sie w tym bardzo potezna. dol jest w porzadku, jest zgrabniejszy, ale gora strasznie Cie pogrubia. Troche uratowalyby tej stroj, zwiazane wlosy, najlepiej do gory, zeby wyciagnac sylwetke. Rozpuszczone wlosy poteguja efekt ciezkosci.

    OdpowiedzUsuń