18 czerwca 2012

102. Czerwony żakiet.

Witam was moi mili :)
Dzisiaj wpadłam na chwilkę pokazać wam mój nowy outfit :) Ciekawe czy wam przypadnie do gustu :) Na pierwszym zdjęciu bardzo podoba mi się tło - były robione chwilę przed burzą!








buty - mannika
spodnie - allegro
bokserka, torebka - nn
bransoletka - prezent
żakiet - Awanti

________________________________
Mam też dla was małą informację z drogerii Natura!

 
Tak się akurat złożyło, że na zdjęciach mam pomalowane paznokcie tymi dwoma lakierami co na zdjęciu. Serdecznie wam polecam!
 

(trzy zdjęcia powyżej pochodzą ze strony www.drogerienatura.pl)

60 komentarzy:

  1. Przedostatnie zdjęcie całkiem, całkiem.. ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że złoty zamek bardzo Cię zafascynował?:D

      Usuń
  2. Piękna marynarka, mam identyczną :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marynarka oraz buty ;) A bluzeczka ma intrygujący zameczek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka jest swietna :) tylko pozazdroscic :)

    pozdrawiam
    wlosomaniactwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żakie i buty :) ajjj jakie ty masz boskie wlosy! Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the blazer and fantastic bag!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  7. A mówiłam, z błyskawicami lepsze by wyszły! Takie z charakterem :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne masz włosy ! i świetnie wyglądasz : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba, słodka torba <33 Bransoletka, top, całość ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie szczególnie żakiet i torebka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zakiet i torebka sa swietne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. love the colour of the blazer ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam proste zestawy! :) I marynarki ;D Twoja ma cudny kolor :D I torebka jest prze śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolorek żakietu i ogólnie wszystko fanie :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka torba by mi się przydała. :)|

    Żakiecik ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba się w Tobie zakochałam..

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny krajobraz i ta marynarka <3
    obserwuję i zapraszam: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek żakietu i torebka bardzo przypadły mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm po prostu konczy mi sie limit dodawanych zdjec na bloggerze ;p trzeba dokupi chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :)) Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny żakiet i super jeansy:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świetne włosy! Żakiet też ciekawy, chociaż wolałabym spokojniejszy kolor.
    pozdrawiam, spoon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochalam sie w Twojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zakiecik - super. Ladny kolor , ktory bardzo ozywia zestawienie. Torebka rewelacja- modny kwiatowy desen:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. żakiet ma piękny kolor, a dekolt naprawdę intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  26. całość słodka ;) lubię kupować w Naturze ;) produkty Sensique (niektóre) używam ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja ... marynareczka <3




    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS : DO WYGRANIA OKULARY SŁONECZNE FIRMY BLANCO

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, super marynarka ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie. a marynarka na prawdę super, podoba mi się jej kolor :***

    OdpowiedzUsuń
  30. Tło faktycznie fajne, widać, że burza tuż tuż ;-) Ale co tam tło! Wyglądasz przepięknie, świetna bluzka z tym zamkiem z przodu, czerwony żakiet genialnie ożywił stylizacje.. I Twoje piękne włosy..

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładny żakiecik + jakie długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne spodnie i marynarka.
    Te burze to już zaczynają dokuczać.

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładnie:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna marynarka i buciki:)!

    OdpowiedzUsuń
  35. próbowałam się do Ciebie dodzwonić. Byłam w drogerii natura i kupiłam sobie błyszczyk wyciskany (nie wiem co mnie pokusiło,chyba te Twoje zdjęcia) :D no i chciałam się zapytać o tę markę kobo,bo zapomniałam jak się nazywa,a chciałam ten jasny róż <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna torebka ;)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny jest ten żakiet - podoba mi się jego kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzisiaj byłam w h&m i widziałam, że "kwieciste opaski" jeszcze są ;))
    Piękne buty !

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne niebo, ładna torba, czerwone marynary fajne są!

    OdpowiedzUsuń