49. Glitterki!

Oczarowały mnie lakiery Fantasy Glitter firmy Sensique!




W poprzedniej notce możecie przeczytać informacje odnośnie numerów i nazw lakierów, a tutaj przedstawię wam krótką recenzję.
Przede wszystkim zakochałam się w połyskliwym motywie - chociaż nie lubię go na co dzień, to jednak na sylwestra i okres karnawału nadaje się idealnie! Różnorodne odcienie pozwalają nam na dobranie ich do każdej sukienki, także żadna z was nie powinna mieć z tym problemu. Niezmiernie łatwo maluje się nimi paznokcie, chociaż kolor zielony (208) niestety nie pokrywa kolorem, a jedynie zielonym brokatem, co możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Aby uzyskać wymagany efekt wystarczy nałożyć 2 warstwy lakieru. Nie zawierają toluenu, co dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ niesamowicie niszczy moją płytkę na paznokciach (niestety spotkałam się już z lakierami, które zawierały tę substancję). Co mnie bardzo zaskoczyło - lakiery Fantasy Glitter bardzo szybko schną. No i cena 5.49 za 7 ml jest do przyjęcia chyba na każdą kieszeń. Dostępne są od wczoraj w sieci Drogerii Natura, także jeśli któraś z was nie ma jeszcze lakieru na sylwestra a pilnie go potrzebuje zapraszam do zakupu!:) 



Komentarze

  1. w opakowaniu nie wygladaja tak fajnie jak na paznokciu, bo na plytce wyglada to rewelacyjnie ;o chociaz sama wole matowe, to na jakies imprezy itp to genialne lakierki :>!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie za bardzo przepadam za błyszczącymi lakierami ale te na prawdę są super.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się jakoś nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm hmm hmmy ale ladne kolory o ja po prosty przesliczne;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten oranżowy boski, a sweterek z poprzedniego posta, to normalnie Ci podprowadzę chyba! Świetny jest!
    Post Patuś już niebawem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Na sylwestra akurat, choć na co dzień wolę takie o kremowej konsystencji;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony i niebieski bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałaś może o lakierach magnetycznych? ;p jak dzisiaj byłam w mieście to widziałam reklame ale niestety już nie miałam czasu wejść i się zapytać o co chodzi ;)
    z góry dziękuję za odpowiedź ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne lakiery, niebieski wygląda super!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze kupic czerwony! :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniutkie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację Patka! już po świętach a u mnie wisi notka z życzeniami, ale naprawdę nie mam teraz czasu na blogowanie :/ czas nagli całe szczęście że wasze komentarze przychodzą mi na skrzynkę bo tak to już w ogóle była bym wyautowana ... byle do nowego roku :)

    ps. fajne te gliterki !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten niebieski jest super:))

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobny zestawik ale go nie używam, jakos nie jestem do nich przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejku, świetne te lakiery. inny kolor na każdy dzień tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają trochę jak profesjonalne wersje popularnych w przedszkolu klejów brokatowych. Tylko o wiele lepiej wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwony i niebieski jest śliczny.
    Obserwuję i liczę na to samo.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne te lakiery ;p <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i love everything with glitter too:)La Folie 

    OdpowiedzUsuń
  20. moze jeszcze znajdziesz, bo sa w h&m :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.