22 listopada 2011

41.Nowe zdobycze!

Witam was pięknie w ten mroźny dzień!
Postanowiłam wybrać się na zakupy, bo niestety marznę praktycznie codziennie czekając o 6.40 na autobus. Ku mojemu zaskoczeniu kupiłam sweterek i cudowne buty w małych sklepikach w pasażu. Mam nadzieję, że chcecie zobaczyć te cuda.


Poza tym kolejny z moich tekstów pojawił się na Planecie Kobiet, a do tego ja pewne zauważyliście na blogu pojawił się nowy baner. Informacje już wkrótce, dlatego wyczekujcie ich z niecierpliwością.
Mój blog z dnia na dzień coraz bardziej się rozwija i to wszystko dzięki wam - moim czytelnikom. Staram się was zadowolić, dlatego już niedługo zmienię kilka rzeczy, mam nadzieję, że na lepsze.
Dziękuję wam również za przekroczenie stówki obserwatorów! Big love.

38 komentarzy:

  1. fajny sweterek i buty :)
    A co do maseczki to ja myję włosy co drugi dzień zawsze już na 2 dzień już miałam nie takie włosy a teraz są ok mam nadzieję ze ci się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. hah dzięki ;* świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kuzynka kupiła ostatnio prawie identyczne buty i się nimi razem zachwycałyśmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Patuś! Już niebawem nowa notka, a w niej nowości modowe me :D
    Mam problem z fotografem, dlatego mały poślizg :(
    Wybacz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka :) szczególnie butki mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, cieszę się z postępów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog so much! it's awesome!
    Follow you now)) Can you follow me back, dear?

    http://myfiercefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie gustuje w takich butach, ale juz bluzka mi sie podoba ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooowww...I love your boots...dear! I like your blog...and I have decided to follow you! Maybe you’ll have time to visit my blog :)

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  11. nawwet mi się widzi;dd.
    Zapraszaam do siebie!;DD., będzie mi bardzo miło xd.

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ho hoh hohoho sweterek <3
    nie smutaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Butki fajne a sweterek nie w moim stylu;)

    just-be-stylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki sweterek
    i buty też ;)



    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty mi się baardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. uroczy sweterek. :)
    a buty chętnie widziałabym w swojej kolekcji. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję bo masz bajecznego bloga;* Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  19. I like your boots! Thet are so cool!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you !!!

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    OdpowiedzUsuń